KiK świętuje kolejny kamień milowy w rozwoju swojej strategii klientocentrycznej. Program lojalnościowy myKiK, uruchomiony w 2023 r., w ciągu dwóch lat zyskał ponad 3 miliony aktywnych użytkowników. Jan Skowron, KiK: świętujemy 3 miliony uczestników karty myKiK
Zdjęcie: Jan Skowron, KiK
KiK świętuje kolejny kamień milowy w rozwoju swojej strategii klientocentrycznej. Program lojalnościowy myKiK, uruchomiony w 2023 r., w ciągu dwóch lat zyskał ponad 3 miliony aktywnych użytkowników.
KiK świętuje kolejny kamień milowy w rozwoju swojej strategii klientocentrycznej. Program lojalnościowy myKiK, uruchomiony w 2023 r., w ciągu dwóch lat zyskał ponad 3 miliony aktywnych użytkowników. 







![Polski e-commerce przyspiesza, ale klienci stają się bardziej wymagający [OPINIE]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/04/erli-ecommerce.jpg)
