W trakcie #scf2025fall JB Development zaprezentował na stoisku Karuzela 11 obiektów pod marką Karuzela oraz ponad 15 realizacji partnerskich, zdobywając nowe kontakty i wzmacniając relacje biznesowe. JB Development potwierdza swoją silną pozycję na rynku
Zdjęcie: JB Development
W trakcie #scf2025fall JB Development zaprezentował na stoisku Karuzela 11 obiektów pod marką Karuzela oraz ponad 15 realizacji partnerskich, zdobywając nowe kontakty i wzmacniając relacje biznesowe.
W trakcie #scf2025fall JB Development zaprezentował na stoisku Karuzela 11 obiektów pod marką Karuzela oraz ponad 15 realizacji partnerskich, zdobywając nowe kontakty i wzmacniając relacje biznesowe. 



![[ANALIZA] PRCH: wrzesień miesiącem wzrostu obrotów oraz footfallu](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/centrum-handlowe.jpg)




