W sobotę 31 maja odbył się event z okazji zakończenia rebrandingu parku handlowego BIG Myszków. Była to nie tylko okazja do wspólnego świętowania, ale także moment ogłoszenia ważnych planów na przyszłość.
Nowy właściciel obiektu – BIG Poland – zapowiedział otwarcie nowego budynku z marketem Bricomarché jeszcze w tym roku oraz dalszą rozbudowę parku o dodatkowe 6 000 mkw. powierzchni najmu (GLA).
Bricomarché o powierzchni 2 900 mkw.
– Wspaniale jest móc obserwować rozwój kolejnego parku handlowego pod szyldem BIG. Dzień pełen atrakcji z okazji oficjalnego otwarcia BIG Myszków to doskonała okazja do symbolicznego przywitania się z mieszkańcami, naszymi klientami. Bardzo angażujemy się w życie lokalnej społeczności, wkładając wiele energii w przygotowanie wydarzeń przez cały rok. Przejmując park handlowy w Myszkowie, zapowiadaliśmy jego rozbudowę i poszerzenie oferty. Już teraz możemy potwierdzić, iż jeszcze w tym roku zakończy się realizacja nowego budynku o powierzchni 2 900 mkw., w którym swój market otworzy sieć Bricomarché. Dodatkowo pracujemy nad planem rozbudowy parku BIG Myszków o kolejne 6 000 mkw. powierzchni handlowej. – mówi Eran Levy, BIG Poland CEO.
BIG Myszków to park handlowy w województwie śląskim, znajdujący się w południowo-zachodniej części miasta, przy przecięciu dróg wojewódzkich 793 i 791. Obiekt ma powierzchnię blisko 11 000 mkw. GLA, a przyległy parking oferuje 550 bezpłatnych miejsc postojowych. Projekt mieści się na terenie inwestycyjnym o łącznej powierzchni 6,4 ha. W ofercie BIG Myszków znajdziemy m.in. supermarket Lidl oraz znane marki takie jak House, Cropp i Sinsay, CCC, Deichmann, Martes Sport, Apart, Pepco, Rossmann, Empik, a także market elektroniczny sieci Media Expert. W przyszłym roku park zostanie rozbudowany o budynek Bricomarché.