Jest zielone światło. W. KRUK przejmuje Lilou

1 dzień temu

Spółka W.KRUK, należąca do Grupy Kapitałowej VRG, uzyskała zgodę Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na przejęcie kontroli nad marką Lilou.

Ta decyzja oznacza, iż nic nie stoi już na przeszkodzie, aby W.KRUK rozszerzył portfolio o markę Lilou, która prowadzi ponad 45 butików w Polsce, Francji i Niemczech. Wartość transakcji ma wynieść 105 mln zł.

Personalizowana biżuteria

Lilou to marka znana z personalizowanej biżuterii oraz autorskich projektów, stworzona w 2008 roku przez Magdalenę Mousson-Lestang. Kreatywne produkty oferowane są w sieci 45 butików w Polsce, 2 we Francji i Niemczech oraz we własnym sklepie internetowym. Oferta Lilou dostępna jest również na lotniskach w Polsce, a od lipca tego roku – także na pokładach samolotów linii lotniczych LOT. Siłą marki są autentyczne wartości oraz zaangażowanie społeczne, które budują emocjonalną więź z odbiorcami.

Wzmocnienie portfolio W.KRUK

Spółka W.KRUK posiada sieć ponad 180 salonów w Polsce i na Węgrzech. Spółka planuje prowadzić sieć salonów pod marką Lilou, zachowując jej odrębny charakter.

– Ostatnie lata to czas intensywnego rozwoju sieci sprzedaży i oferty jubilerskiej W.KRUK. Umocniliśmy naszą pozycję na lokalnym rynku i zrealizowaliśmy nasze ambicje wyjścia poza Polskę, mamy dziś 10 salonów pod szyldem W.KRUK na Węgrzech. Zbudowaliśmy najmocniejsze portfolio marek zegarkowych, jesteśmy przedstawicielem najbardziej renomowanych marek świata. W.KRUK obchodzi w tym roku 185-lecie. Zarządzamy nowoczesną marką, która wywodzi się z tradycyjnego rzemiosła i z sukcesem łączy klasykę z unikalnością. Włączenie kreatywnej i modowej marki Lilou do portfolio W.KRUK pozwoli nam budować wyniki, wykorzystując różnorodne zasoby obu brandów, przy zachowaniu ich odrębnego charakteru – powiedział Łukasz Bernacki, prezes Zarządu W.KRUK S.A. i wiceprezes VRG S.A.

Idź do oryginalnego materiału