Galeria Leszno wkroczyła w nowy etap rozwoju. 2 października odbyło się uroczyste otwarcie Parku Leszno2 – nowej części kompleksu, która wzbogaciła ofertę handlową miasta o trzy silne marki: TK Maxx, dm oraz Woolworth.
Nowy obiekt został zaprojektowany jako jednopoziomowy budynek o powierzchni ponad 3 tys. mkw., funkcjonalnie połączony z istniejącą aglomeracją. Dzięki temu klienci mogą korzystać z pełnej oferty w jednym miejscu, a Galeria Leszno umocniła pozycję lidera w regionie.
Trzy powody, żeby odwiedzić Park Leszno od pierwszego dnia
Wśród najemców Parku Leszno2 znalazły się marki, które po raz pierwszy pojawiły się w Lesznie:
TK Maxx –wiodący w Europie sprzedawca ubrań, butów, akcesoriów czy produktów dla domu znanych, światowych marek w atrakcyjnych cenach. Marka oferuje produkty choćby do 60 proc. taniej od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Wszystko za sprawą modelu off-price, który polega na dystrybucji produktów pochodzących od znanych projektantów w okazyjnych cenach.
Oferta Woolworth obejmuje między innymi odzież dla całej rodziny, artykuły gospodarstwa domowego, a także zabawki i akcesoria dla dzieci. Wśród asortymentu znaleźć można też produkty sezonowe, takie jak dekoracje i prezenty na święta.
Drogeria dm otworzyła swoją 2. już lokalizację w Lesznie. Na klientów czeka m.in. aż 15 szaf makijażowych, do tego bogaty dział dziecięcy, aż 3 stanowiska foto-kiosków z możliwością wydruku zdjęć, personalizowanych naklejek, kubków czy fotoksiążek. W sklepie dostępna będzie także ekspresowa usługa wykonania zdjęć biometrycznych i skanowania dokumentów, czy odbioru zakupów wcześniej zamówionych online. Warto zwrócić uwagę na stację do darmowego pakowania prezentów.
Zakupy i atrakcje dla klientów

Park Leszno2 rozpoczął działalność, oferując klientom nie tylko szeroką ofertę handlową, ale również liczne akcje promocyjne i eventy specjalne. TK Maxx zorganizował kultowy konkurs „Czerwony Wieszak”, w którym do zdobycia były nagrody o wartości choćby 700 zł. Drogeria dm przyciągnęła klientów degustacjami, analizą kondycji włosów i spotkaniem z maskotką Misiem SauBär, a przez cały tydzień oferuje -15% na zakupy. Z kolei Woolworth przygotował promocję -20% oraz koło fortuny dla klientów robiących większe zakupy.
Otwarciu towarzyszyły też animacje w klimacie cyrkowym – szczudlarze, mimowie i żonglerzy dbali o atmosferę, a dla najmłodszych nie zabrakło waty cukrowej, popcornu i balonów. Park Leszno2 od pierwszego dnia pokazał, iż łączy ofertę handlową z rodzinną rozrywką.
Galeria Leszno – lider rynku w regionie
Galeria Leszno to nowoczesny obiekt handlowo-usługowy zlokalizowany przy drodze krajowej S5 Wrocław-Poznań. Na powierzchni około 43 000 m kw. mieści się ponad 100 lokali handlowych i użytkowych, w tym 11 restauracji i kawiarni. Pod szyldem Galerii Leszno znajdują się najpopularniejsze marki modowe, obuwnicze, kosmetyczne czy biżuteryjne. Do grona najemców należą: H&M, Sinsay, Mohito, Reserved, New Yorker, C&A, Douglas, Stradivarius, Smyk, a także market budowlany Castorama, supermarket spożywczy Intermarche oraz Multikino. Galeria Leszno nieustannie stawia na rozwój swojej oferty.
W czerwcu 2016 została otwarta nowa część centrum – Park Leszno. To jednopoziomowy budynek o powierzchni ok. 6500 m kw., z ofertą 8 wielkopowierzchniowych sklepów: Media Expert, Martes Sport, Hebe, KIK, Pepco, Action, Maxi Zoo oraz Black Red White.
W Galerii Leszno do dyspozycji zmotoryzowanych klientów jest bezpłatny parking z 1000 miejsc postojowych.

1 miesiąc temu




![[ANALIZA] PRCH: wrzesień miesiącem wzrostu obrotów oraz footfallu](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/centrum-handlowe.jpg)



