Już nie w Lidlu, a na chińskich platformach. Rusza polski tydzień tematyczny na JD.com i w serwisach Alibaby
Zdjęcie: JD.com (fot. Sundry Photography/Shutterstock.com)
Nietypowa inicjatywa wielkich chińskich marketplace’ów. Od poniedziałku startuje tam „polski tydzień”, podczas którego będą promowane polskie produkty. W sieci zawrzało.

1 rok temu



![[ANALIZA] UCE RESEARCH: Polacy świąteczne zakupy zrobią w sklepach stacjonarnych](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/12/zakupy-1.jpg)


![ASM SFA: Koszyk zakupowy drożeje symbolicznie, lider bez zmian [BADANIE]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/12/sklep-zakupy-spozywcze-koszyk-adobestock.jpeg)

![Jan Skowron, KiK: optymalizacja, rozwój i nasza obietnica „więcej niż się spodziewasz” [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2024/12/kik-sklep-wnetrze-witryna.jpg)