Kamil Prandecki (grupa BITEME!concept i STYLESPOT.PL): Dążymy do automatyzacji i poprawy jakości e-serwisu konsumenckiego, mierzonych redukcją liczby zwrotów oraz wzrostem konwersji i sprzedaży komplementarnej

1 rok temu
– Oferujemy naszym klientom unikalny produkt – o znaczeniu personalizacji i holistycznym podejściu do marketingu rozmawiamy z Kamilem Prandeckim partnerem zarządzającym w grupie BITEME!concept i STYLESPOT.PL zdjęcie Studio Silvia Photography
W ramach swojej aktywności zawodowej od lat obserwujesz zmiany zachodzące w marketingu. Co Twoim zdaniem w chwili obecnej zasługuje na szczególną uwagę?
Ostatnie analizy wskazują, iż blisko 1/3 wydatków na reklamę przepada w wyniku porzuceń koszyka zakupowego z powodu niskiej jakości serwisu konsumenckiego w e-commerce'ach.
Oznacza to, iż planując aktywności komunikacyjne musimy myśleć bardzo szeroko, identyfikując szanse i zagrożenia na każdym etapie ścieżki zakupowej. Przykładowo zwróćmy uwagę w jaki sposób e-marketerzy traktują kwestię prezentacji produktów na wirtualnych półkach sklepowych. Nieodpowiednia wielkość produktu, nieczytelna etykieta, brak...
Idź do oryginalnego materiału