Kamila Dróżka (Country Manager Eastern Europe, Criteo): Commerce media to nowe podejście do reklamy cyfrowej

1 rok temu
– Commerce media łączy marketerów oraz wydawców w otwartym Internecie, więc zasadniczo tworzy otwarty rynek internetowy – na temat działań digitalowych związanych z Black Month, a także o commerce media rozmawiamy z Kamilą Dróżką, Country Manager Eastern Europe. Mamy w tej chwili wzrastający kryzys związany z inflacją. Czy w dobie oszczędzania konsumenci również będą skłonni robić tak duże zakupy na koniec roku, przy okazji Black Friday, Cyber Monday czy świąt? Czego, jakich trendów mogą spodziewać się marki i e-sklepy w Polsce? Na co powinny się przygotować?
Rzeczywiście, sytuacja makroekonomiczna w Polsce i na świecie stawia przed marketerami nowe wyzwania. Trudno powiedzieć, jak skala zakupów przy okazji Black Friday czy Cyber Monday się zmieni, ale na pewno będą one bardziej przemyślane. Ze względu na inflację, użytkownicy będą też jeszcze bardziej niż dotychczas wrażliwi na promocje, co już teraz dostrzegają sklepy internetowe, przygotowując...
Idź do oryginalnego materiału