„Once a Miele, Always a Miele” to hasło nowej kampanii marki – producenta premium urządzeń agd. Największa jak dotąd na polskim rynku kampania wizerunkowa Miele realizowana jest w roku jubileuszowym, w którym Miele świętuje 125-lecie. Bazuje na formatach wideo prezentujących ogólnie markę oraz strategiczne kategorie produktów: piekarniki parowe, płyty indukcyjne ze zintegrowanym wyciągiem oraz zmywarki. […]
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Kampania brandowa Miele
Powiązane
Powódź 2024: straty mogą być większe niż sądzimy
1 godzina temu
Andrzej Domański: są już pierwsze wnioski o pomoc
1 godzina temu
Prezydent pojechał do powodzian. Jest wideo
1 godzina temu
Nowy rekord? Garaż w cenie mieszkania
1 godzina temu
Nowa opcja w mObywatel. Ważna zmiana po powodzi
1 godzina temu
Polecane
Sevilla walczy o przełamanie. Przed nią trudne zadanie
1 godzina temu
A jednak. Sakkari podjęła smutną decyzję
1 godzina temu
Kontrola L4. Jak postępować w przypadku wykrycia nadużyć?
1 godzina temu