Marka lululemon planuje w 2026 roku wejście na rynek Grecji, Austrii, Polski, Węgier oraz Rumunii – we współpracy z partnerem Arion Retail Group, a także wcześniej ogłoszone wejście do Indii poprzez partnerstwo z Tata CLiQ. Ekspansja zostanie zrealizowana w oparciu o nowy model współpracy franczyzowej.
Partnerstwa te umożliwią lululemon wprowadzenie innowacyjnej odzieży sportowej, lifestyle’owej oraz akcesoriów dla nowych i obecnych klientów w Europie oraz regionie Azji i Pacyfiku, oferując wysokiej jakości produkty zaprojektowane z myślą o szerokim zakresie aktywności, takich jak joga, bieganie, trening, tenis czy golf.
Sześć nowych rynków na celowniku lululemon
Klienci lululemon w Grecji, Austrii, Polsce, Węgrzech i Rumunii będą mieli dostęp do pełnej gamy produktów marki online za pośrednictwem strony lululemon.eu, podczas gdy klienci w Indiach będą mogli robić zakupy online na platformach Tata CLiQ Luxury i Tata CLiQ Fashion.
– Nieprzerwanie obserwujemy silne zapotrzebowanie na markę lululemon na całym świecie, więc cieszymy się, iż możemy rozwijać naszą obecność, społeczności w Europie i regionie Azji i Pacyfiku poprzez wejście w 2026 roku na sześć nowych rynków – powiedziała Sarah Clark, starsza wiceprezes EMEA, lululemon.
– Każdy z tych rynków ma ogromny potencjał dla naszej marki, a my z niecierpliwością czekamy na współpracę z naszymi partnerami franczyzowymi, aby przedstawić nasze innowacyjne produkty oraz angażujące doświadczenia zakupowe jeszcze większej liczbie konsumentów w tych regionach – dodał.
Budowanie społeczności i ekspansja międzynarodowa
lululemon kontynuuje pogłębianie więzi ze swoimi klientami poprzez sieć ambasadorów marki oraz lokalne wydarzenia społecznościowe, tworzone we współpracy z partnerami na całym świecie, które są związane z ruchem i dobrym samopoczuciem. Odzwierciedlając holistyczne podejście marki do fizycznego, mentalnego i społecznego dobrostanu, ten oparty na społeczności model będzie przez cały czas najważniejszy w strategii, w jakiej lululemon wejdzie w 2026 roku na nowe rynki z pomocą swoich partnerów.
Ekspansja rynkowa stanowi jeden z kluczowych filarów strategii wzrostu lululemon. Obecnie marka działa na ponad 30 rynkach na całym świecie i posiada stabilną pozycję, ale również wciąż poszerza swoją obecność w Ameryce Północnej, regionie EMEA, Azji i Pacyfiku oraz Chinach. Nadchodzące wejścia na nowe rynki stanowią kolejny istotny krok w międzynarodowej ekspansji lululemon i są kontynuacją rozpoczęcia działalności firmy na rynku włoskim latem tego roku, a także niedawnych otwarć w Danii, Turcji i Belgii realizowanych w modelu franczyzowym. Przygotowania do nowych otwarć będą kontynuowane w przyszłym roku, a szczegóły dotyczące lokalizacji sklepów, harmonogramów oraz aktywizacji społeczności zostaną udostępnione w 2026 roku.
lululemon (NASDAQ: LULU) to firma specjalizująca się w produkcji technicznej odzieży sportowej, obuwia i akcesoriów do jogi, biegania, treningów, tenisa, golfa oraz wielu innych aktywności. Tworzy nowatorskie produkty i doświadczenia, które pomagają budować trwałe relacje, otwierają nowe możliwości i wspierają dobre samopoczucie. lululemon wyznacza standardy w zakresie innowacji materiałowych oraz funkcjonalnego designu, współpracując z joginami i sportowcami na całym świecie, prowadząc badania i zbierając opinie o swoich produktach.

6 godzin temu
![Aleksandra Noworyta, EPP: Regulacje, najemcy i efektywność energetyczna. ESG zmienia rynek [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2024/11/aleksandra-noworyta-dyrektor-epp-scaled.jpg)






