Kanał Zero stawia na edukację finansową. W tym celu nawiązano współpracę z XTB

7 miesięcy temu

Na początku lutego wystartował Kanał Zero Krzysztofa Stanowskiego. Na YouTube ma już ponad 834 tys. subskrybentów i właśnie podejmuje współpracę edukacyjną z XTB.

Projekt Krzysztofa Stanowskiego, wcześniej związanego z Kanałem Sportowym, jeszcze przed uruchomieniem przyciągnął tysiące odbiorców. w tej chwili Kanał Zero na YouTube ma już 834 tys. subskrybentów i granica miliona prawdopodobnie zostanie niedługo przekroczona. W swoich programów zdecydowano się wzmocnić edukację finansową, która będzie realizowana wspólnie z XTB.

„XTB to polska firma, która od lat angażuje się w rozwój edukacji finansowej Polaków. Wierzę, iż razem będziemy w stanie zaproponować widzom Kanału Zero interesujące i przede wszystkim angażujące treści. Najważniejsza inwestycja każdego z nas to ta w edukację i razem będziemy działać w celu szerzenia wiedzy nie tylko ekonomicznej, ale również geopolitycznej i prawniczej” – powiedział Krzysztof Stanowski, twórca Kanału Zero.

Współpraca XTB z Kanałem Zero

Kanał Zero to nowy projekt medialny, który postawił wysoko poprzeczkę tradycyjnym mediom. Jest on odpowiedzią na obecną agendę masowych mediów. Celem założyciela, Krzysztofa Stanowskiego, jest edukacja społeczeństwa, rozumiana pod każdym względem. Do programów zaproszono specjalistów w takich dziedzinach jak geopolityka, gospodarka etc.

W realizacji celu edukacyjnego, Kanał Zero będzie wspierany przez polską platformę inwestycyjną XTB. Polski fintech tym samym obejmie patronatem takie programy jak Godzina Zero, Dziennikarskie Zero czy Biznesowe Zero. Eksperci XTB będą również okazjonalnie występować w poszczególnych formatach w roli specjalistów ds. inwestowania czy ekonomii.

„Cieszymy się, iż możemy być częścią tak ambitnego projektu medialnego. Już pierwsze dni startu Kanału Zero pokazały, iż Polacy potrzebowali miejsca, w którym poruszane są ważne społecznie oraz gospodarczo tematy. My od lat angażujemy się w edukację finansową, między innymi organizując cykliczne konferencje XTB Investing Masterclass czy też oferując naszym użytkownikom dostęp do bezpłatnych kursów z udziałem najlepszych w Polsce ekspertów. Jednakże dzięki Kanałowi Zero będziemy mogli dotrzeć z naszym przekazem do jeszcze większej grupy odbiorców, charakteryzujących się ciekawością świata. W ten sposób konsekwentnie dążymy do realizacji naszej misji jaką jest demokratyzacja inwestowania” – mówi Kacper Gawroński, Dyrektor Marketingu w XTB Polska.

Źródło grafiki: XTB

Warto przeczytać: Impact Arena poszukuje najlepszych startupów. Zgłoszenia do konkursu realizowane są do połowy marca

Idź do oryginalnego materiału