Kantar: Z usług InPostu korzystało w ostatnich 3 miesiącach 95% internautów

1 tydzień temu

Warszawa, 26.05.2025 (ISBnews) – Prawie wszyscy (99%) polscy internauci znają markę InPost, a 95% korzystało z jej usług w ciągu ostatnich 3 miesięcy, podała spółka, powołując się na badanie Kantar.

“Według najnowszych badań Kantar – międzynarodowej agencji badawczej – aż 99% internautów wskazało InPost jako najlepiej rozpoznawalną markę dostarczającą przesyłki, a 95% korzystało z InPost w ciągu ostatnich 3 miesięcy. Ponadto, 94% (+1 pkt proc.) polskich internautów robiących zakupy online wybiera Paczkomat jako formę dostawy, a 87% (+2 pkt proc.) jako formę wysyłki. Gotowość do polecania urządzeń Paczkomat – wskaźnik NPS – osiągnął poziom aż 77 punktów, a NPS marki wyniósł 66 (+3)” – czytamy w komunikacie.

Marka InPost jest najsilniejsza pod względem nowoczesności i mobilności (81% wskazań), terminowego dostarczania przesyłek (81% wskazań), a 80% internautów uznaje ją za markę odnoszącą sukcesy na rynku. Ponadto, InPost wyróżnia się innowacyjnością i doskonaleniem swoich usług, a także dostosowywaniem się do współczesnych trendów. Z aplikacji InPost Mobile zadowolonych jest 90% użytkowników, podano także.

“Najnowszy raport Kantar pokazuje, iż prawie każdy Polak zna i korzysta z InPost. Co ważne, nasze wyniki NPS marki, jak i maszyn Paczkomat, z roku na rok rosną – co daje nam ogromną satysfakcję i motywację do dalszego rozwoju. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom jesteśmy doceniani przez klientów nie tylko za niezawodną logistykę, ale także za aplikację mobilną, z której zadowolonych jest aż 90% użytkowników oraz za program lojalnościowy, o którym wie aż 77% użytkowników aplikacji. Jesteśmy dumni, iż InPost cały czas pozostaje liderem rankingów i cieszy się najwyższą sympatią Polaków wśród firm logistycznych” – powiedziała chief marketing & ESG officer w InPost Izabela Karolczyk-Szafrańska, cytowana w materiale.

InPost to platforma dostaw dla e-commerce. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć Paczkomatów, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce. W styczniu 2021 r. InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.

(ISBnews)

Idź do oryginalnego materiału