Ponad 7 mln transakcji na kwotę przekraczającą 500 mld zł. To wyniki, które osiągnął Kantor internetowy dla firm iPKO dealer przez cały okres swojego funkcjonowania.
Kantor internetowy iPKO dealer
Kantor internetowy iPKO dealer nie wymaga od użytkownika posiadania konta walutowego. Rozwiązanie działa w ramach serwisu internetowego, a sama wymiana odbywa się w czasie rzeczywistym na rachunkach klienta w PKO BP. iPKO dealer oferuje klientom możliwość ustalenia indywidualnego kursu choćby w przypadku pojedynczej transakcji.
Serwis oferuje dostęp do 210 par walutowych. Jest dostępny przez 24 godziny na dobę od poniedziałku do piątku. Można korzystać z niego również na telefonie, a samo zawarcie transakcji trwa około 1 minutę. By używać narzędzia, wystarczy zainstalować najnowszą wersję aplikacji mobilnej IKO albo iPKO biznes.
10 lat iPKO dealer
Podczas dziesięciu lat funkcjonowania za pośrednictwem iPKO dealer klienci wykonali ponad 7 mln transakcji. Ich łączna wartość przekroczyła w tym czasie 500 mld zł. Największa wartość w przypadku pojedynczej operacji to kilkadziesiąt milionów euro. Taka kwota w całej historii serwisu pojawiła się dwukrotnie. Pierwszy raz w 2022 roku, a drugi w roku bieżącym.
„Przez ostatnich 10 lat systematycznie rozwijaliśmy kantor dla firm iPKO dealer. Przez ten czas wydłużyliśmy godziny pracy kantoru, a ofertę par walutowych rozszerzyliśmy do 210. W tej drodze bardzo pomogli nam nasi klienci. Zgłaszali nam swoje potrzeby, aby łatwiej im się pracowało. Naszym głównym celem, było stworzenie dla nich kantoru online, który będzie pomagał firmom oszczędzać czas i pieniądze. Jestem przekonany, iż nam się to udało. w tej chwili z kantoru korzysta ok. 115 tys. klientów, którzy zlecają w PKO Banku Polskim transakcje walutowe. Klienci cenią możliwość ustalania indywidualnego kursu przez 24 godziny w dni robocze, zmianę terminu rozliczenia terminowej transakcji walutowej i wiele innych przydatnych funkcji oraz produktów inwestycyjnych. Zapewniamy szybkość i bezpieczeństwo. Dziękujemy za 10 wspólnych lat i zaufanie, którym nas obdarzają nasi klienci. Obiecujemy, iż dalej będziemy ulepszać kantor iPKO dealer, pozostając w dialogu z klientami” – mówi Dariusz Grzyb, Menedżer Zespołu w Departamencie Skarbu w PKO Banku Polskim.
Przykładem dalszego rozwoju jest oferta produktów inwestycyjnych dodana do iPKO dealer. Należy do nich lokata inwestycyjna, lokata negocjowana i lokata premium. Szczegóły znajdują się na stronie internetowej PKO BP.
Źródło grafiki: PKO BP