Kappahl podsumował wyniki badania customer experience prowadzonego z Maze. W najnowszym okresie raportowym klienci bardzo wysoko ocenili zakupy: satysfakcja w Newbie wyniosła 89,1%, a w Kappahl 89,8%. Kappahl i Newbie utrzymują wysoki poziom satysfakcji polskich klientów
Zdjęcie: Kappahl
Kappahl podsumował wyniki badania customer experience prowadzonego z Maze. W najnowszym okresie raportowym klienci bardzo wysoko ocenili zakupy: satysfakcja w Newbie wyniosła 89,1%, a w Kappahl 89,8%.
Kappahl podsumował wyniki badania customer experience prowadzonego z Maze. W najnowszym okresie raportowym klienci bardzo wysoko ocenili zakupy: satysfakcja w Newbie wyniosła 89,1%, a w Kappahl 89,8%. 



![[WYWIAD] Aleksander Kowalski, Redkom Development: rok 2026 będzie dla nas rekordowy](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/12/Kowalski-3-1.jpg)



