Kappahl otworzył w Warszawie największy sklep w Polsce. Ma prawie 1 tys. mkw. powierzchni

2 miesięcy temu

Na początku października 2024 roku Kappahl ponownie otworzył swój sklep w Wola Park w Warszawie, który jest największym salonem marki w Polsce, zajmującym powierzchnię 966 mkw.. To już piąty sklep Kappahl w stolicy, a łącznie z salonami Newbie liczba punktów sprzedaży należących do Kappahl Group w Warszawie wynosi dziewięć. W pełni odnowiony sklep w Wola Park stanowi flagowy punkt sieci, oferując klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe.

W zmodernizowanym sklepie Kappahl klienci mogą cieszyć się najnowszym konceptem marki, który łączy nowoczesność z elegancją. Przemyślane wnętrze oferuje przyjazną ścieżkę zakupową, stawiając na naturalne kolory i materiały. Wystroju dopełnia duża ilość drewna, co nadaje przestrzeni modowy, ale jednocześnie przyjemny dla oka, nowoczesny charakter. Dzięki doskonałemu oświetleniu zakupy stają się jeszcze bardziej komfortowe. Dodatkowym atutem są przytulne przymierzalnie, które zapewniają klientom wygodę i przyjemność podczas wyboru i dopasowywania ubrań.

Sklep w nowej odsłonie

Oferta sklepu obejmuje szeroki wybór odzieży damskiej, męskiej, dziecięcej oraz kolekcję Newbie – marki odzieżowej dla dzieci i kobiet, będącej częścią Kappahl Group. Układ sklepu został starannie zaplanowany, aby zapewnić płynną ścieżkę zakupową i optymalną prezentację produktów – od działu damskiego, przez kolekcję Newbie, aż po działy dziecięce i męskie.

– Jesteśmy niezwykle dumni, iż możemy ponownie otworzyć nasz sklep w Wola Park w nowej odsłonie. To dla nas istotny krok w kierunku dostarczania naszym klientom jeszcze lepszych doświadczeń zakupowych. Dzięki nowoczesnemu designowi, który łączy estetykę z funkcjonalnością, wierzymy, iż odwiedzający będą mogli cieszyć się komfortem i przyjemnością zakupów na najwyższym poziomie – mówi Piotr Mierzwa, Expansion Manager w Kappahl Poland.

Rozwój Kappahl w Polsce

– Nowo otwarty, zmodernizowany salon w Wola Park to doskonała okazja, aby ponownie powitać naszych lojalnych klientów i przedstawić im nasze najnowsze kolekcje. Jesteśmy dumni, iż możemy oferować wyjątkowe, stylowe produkty, które spełniają oczekiwania zarówno stałych klientów, jak i tych, którzy dopiero odkrywają markę Kappahl. Wierzymy, iż nowy koncept sklepu oraz nasza szeroka oferta sprawią, iż zakupy będą jeszcze bardziej inspirujące – podkreśla Wirginia Gruszczyńska-Buchta, Marketing & E-Com Manager w Kappahl.

Marka Kappahl nieustannie rozwija swoją obecność w Polsce, oferując klientom wygodne lokalizacje i szeroką ofertę modową. Obok ponownie otwartego sklepu w Wola Park, marka Kappahl jest obecna w czterech innych lokalizacjach w Warszawie: Promenada, Galeria Północna, Ken Center oraz Janki. Łącznie Kappahl posiada 23 sklepy w Polsce.

Idź do oryginalnego materiału