Karta firmowa dostępna w aplikacji IKO

5 godzin temu

Nowa funkcja dla klientów firmowych PKO Banku Polskiego – od dzisiaj przedsiębiorcy mogą zamówić firmową kartę do konta bezpośrednio w aplikacji mobilnej IKO. Nie trzeba już logować się do serwisu internetowego ani odwiedzać oddziału, aby zamówić kartę.

Proces złożenia wniosku jest intuicyjny i szybki. Aby zamówić kartę, wystarczy zalogować się do aplikacji IKO, przejść do profilu firmowego, wybrać zakładkę „Moje produkty”, a następnie „Karty” i kliknąć „Złóż wniosek o kartę”.

We wniosku klient:

  • wybiera rachunek oraz wskazuje dla kogo ma być wydana karta (może być wydana również dla innych pracowników firmy),
  • może połączyć z kartą rachunki walutowe,
  • ustawia limity transakcyjne,
  • podaje adres do wysyłki karty.

To kolejny – po karcie kredytowej – produkt kartowy dostępny dla firm bezpośrednio w aplikacji IKO.

Obecnie klienci biznesowi PKO Banku Polskiego, którzy mają karty debetowe i kredytowe, mogą samodzielnie w aplikacji IKO:

  • zamówić kartę do konta,
  • zamówić kartę kredytową lub zmienić jej limit,
  • przeglądać informacje o swoich kartach,
  • połączyć kartę do konta z kontami walutowymi (funkcja wielowalutowa),
  • sprawdzić kwotę transakcji potrzebną do zwolnienia z opłaty za kartę,
  • aktywować karty,
  • zrobić przelew z karty kredytowej,
  • podpiąć kartę kredytową do BLIKA,
  • spłacić limit karty kredytowej,
  • nadać lub zmienić PIN do kart debetowych i kredytowych,
  • ustawić limity transakcyjne,
  • zastrzec karty.

Możliwość zamówienia firmowej karty debetowej bezpośrednio w IKO to kolejny krok w stronę mobilnej bankowości przyszłości i ułatwienie w codziennej pracy przedsiębiorców.

Idź do oryginalnego materiału