Karty prepaid zachęcają konsumentów do zwiększania zakupów. Korzystają na tym detaliści i sektor HoReCa [RAPORT]

1 miesiąc temu
Zdjęcie: W ubiegłym roku w niektórych krajach limit dla płatności zbliżeniowych został podniesiony nawet o 50 proc.


Konsumenci z kartami przedpłaconymi kupują częściej, więcej i chętniej testują nowości – to najnowsze dane z badania IRCenter na zlecenie Pluxee Polska. Aż 78 proc. posiadaczy kart aktywnie poluje na promocje, a ponad połowa (53 proc.) wydaje więcej niż otrzymała od pracodawcy. Co istotne dla sklepów i lokali gastronomicznych, pod wpływem promocji 48 proc. robi zakupy "na zapas", 37 proc. zwiększa konsumpcję, a 35 proc. sięga po nowe marki. To przekłada się na wyższe obroty i dodatkowy strumień przychodów, a dla branży – na mocne narzędzie do stymulowania lojalności klientów i sprzedaży.
Idź do oryginalnego materiału