Kasy Lidla nagrywają klientów. Polacy nie mieli pojęcia. Teraz to rozwiązanie wdrażają Niemcy
Zdjęcie: Lidl
Lidl jest marką dobrze znaną zarówno w Polsce, jak i za granicą. W Polsce zyskał ogromną popularność dzięki częstym promocjom i stosunkowo szybkiemu wprowadzaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Niemieckie oddziały tej sieci zdają się podążać tą samą ścieżką — choć o dziwo niektóre rozwiązania pojawiają się tam z pewnym opóźnieniem. W niemieckich dyskontach instalowane są teraz urządzenia, które wcześniej zostały uruchomione w Polsce i Rumunii. Nie każdy klient zdaje sobie sprawę, co dokładnie się będzie działo przy kasach.

4 miesięcy temu





![[KOMENTARZ] Anna Malcharek, Gemini: rola centrów handlowych wykracza poza sprzedaż](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/Gemini-Holding-2.jpg)


![Piotr Flugel, CTP: nearshoring i automatyzacja kształtują rynek logistyczny [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/08/piotr-flugel-ctp.jpg)