Kaufland: ponad sto marketów z usługą K-Scan

4 miesięcy temu

Kaufland kontynuuje rozwój innowacyjnych technologii zakupowych, udostępniając klientom coraz wygodniejsze i szybsze rozwiązania. Ogromnym zainteresowaniem cieszy się usługa K-Scan pozwalająca na samodzielne skanowanie produktów dzięki specjalnego skanera lub własnego telefonu.

W 2023 roku klienci sieci skorzystali z niej prawie milion razy. W tym roku rozwiązanie będzie systematycznie wdrażane w kolejnych sklepach.

Rośnie popularność K-Scan

Usługa K-Scan została uruchomiona jesienią 2022 roku, umożliwiając klientom skanowanie produktów dzięki specjalnych skanerów dostępnych już w 101 marketach lub przy pomocy aplikacji Kaufland.

– Od lat stawiamy na innowacyjne technologie, które zwiększają komfort naszych klientów. Usługa K-Scan, kasy samoobsługowe, stacje ładowania pojazdów elektrycznych czy cyfrowe panele zastępujące zwykłe czytniki cen to rozwiązania, z których konsumenci mogą korzystać już w wielu naszych placówkach. Możliwość samodzielnego skanowania produktów zyskała ogromną popularność. W 2023 roku nasi klienci skorzystali z mobilnych skanerów prawie milion razy, co stanowi wzrost o prawie pięćdziesiąt procent w porównaniu z rokiem poprzednim. Te liczby wyraźnie pokazują, iż konsumenci doceniają wygodę i szybkość zakupów z K-Scan – mówi Tomasz Antczak, Dyrektor Działu Procesy Sprzedaży w Kaufland Polska.

Kaufland stale rozwija usługę, dążąc do udostępniania tego innowacyjnego rozwiązania jak najszerszej grupie klientów w całym kraju. Od momentu jej uruchomienia jesienią 2022 roku, K-Scan zdobywa coraz większą popularność, zatem sieć wprowadza ją w kolejnych placówkach. Na koniec 2023 roku liczba marketów, w których można było skorzystać z mobilnych skanerów wynosiła 45. Dynamiczny rozwój usługi przyczynił się do wdrożenia K-Scan do kolejnych sklepów, podwajając tę liczbę już w pierwszej połowie bieżącego roku. Już niedługo Kaufland zaimplementuje K-Scan w następnych placówkach.

Idź do oryginalnego materiału