Od 10 października 2025 r. w restauracjach KFC w całej Polsce dostępna jest limitowana nowość – Kentucky Hot Dog, czyli klasyk z ulic Nowego Jorku w charakterystycznym, chrupiącym wydaniu KFC. Sieć po raz kolejny sięga po motywy street foodowe, łącząc je z autorską interpretacją amerykańskiego fast foodu opartego na złocistym kurczaku.
KFC prezentuje Kentucky Hot Dog jako połączenie amerykańskiej tradycji street foodu z własnym flagowym produktem – kurczakiem w chrupiącej panierce. W roli głównej występują dwa kultowe stripsy KFC, ser cheddar, ketchup, musztarda i prażona cebulka. Wszystko podane w chrupiącej, opiekanej bułce, inspirowanej nowojorskimi hot dogami.
Nowa propozycja ma oddać klimat miejskiego jedzenia „na szybko”, ale w jakości znanej z KFC. Jak zapowiada sieć, danie przygotowywane jest na świeżo w restauracjach i ma stanowić energetyczną przekąskę w ruchu – idealną na lunch lub szybki posiłek po pracy.
W ramach oferty dostępne są dwa warianty Kentucky Hot Doga:
-
Kentucky Hot Dog Classic – dwa stripsy KFC, ser cheddar, ketchup, musztarda i prażona cebulka w opiekanej bułce.
-
Kentucky Hot Dog Spicy – wersja dla fanów ostrzejszych smaków. Złocisty kurczak, cheddar, papryczka jalapeño, pikantny ketchup i klasyczna musztarda, uzupełnione chrupiącą cebulką.
Oba warianty kosztują 12,99 zł i są dostępne zarówno solo, jak i w zestawach z frytkami, cebulowymi krążkami lub napojem.
Nowy produkt to kolejny krok KFC w kierunku trendu „premium street food”, łączącego spontaniczność miejskiego jedzenia z rozpoznawalną marką i powtarzalną jakością.