Kierunek Kreatywny zajmie się komunikacją Braci Sadowników
7 miesięcy temu
Zdjęcie: mat.prasowe
Marka Bracia Sadownicy dołączyła do grona klientów agencji Kierunek Kreatywny. Wspomniana agencja przygotuje dla Sadowników platformę komunikacyjną oraz zajmie się kompleksową obsługą kreatywną kilku kampanii zaplanowanych na 2025 rok.
- Strona główna
- Rolnictwo
- Kierunek Kreatywny zajmie się komunikacją Braci Sadowników
Powiązane
Bitwa pod górą Megiddo
5 godzin temu
Nie da się żyć z 6 hektarów? Oni znaleźli sposób
13 godzin temu
Polecane
Świątek postawiła diagnozę. Dlatego miała słabszy sezon
6 godzin temu
Mniej księży, więcej osób przyjmuje komunię
9 godzin temu





![Pszenica i rzepak tanieją, świnie pod presją. Co z nawozami? [Raport rynkowy 19.12.2025]](https://static.tygodnik-rolniczy.pl/images/2025/12/19/590714.png)









