Kino Polska chce kontynuować zwiększone inwestycje w swoje kanały TV w 2026

9 godzin temu

Kino Polska chce kontynuować w przyszłym roku zwiększone inwestycje w swoje kanały telewizyjne, poinformował członek zarządu Erwan Luherne. Zgodnie z jego słowami spółka planuje „nową dynamikę” dla kanału Zoom TV, który ma być oferowany międzynarodowo.

„Chcemy w przyszłym roku kontynuować nasze działania podjęte w 2025 r. Zasadniczo chodzi o wspieranie wartości (value proposition) w naszych kanałach poprzez większe inwestycje, mocniejszą komunikację i wsparcie marketingowe. Pomoże to również w rozwoju naszej oferty SVOD, uzupełniającej liniową propozycję wartości, co jest ważne dla naszego rozwoju” – powiedział Luherne podczas wideokonferencji.

Dodał, iż Grupa Kino Polska chce maksymalnie wykorzystać swój potencjał reklamowy, stale rozwijając ofertę dla niekodowanych kanałów w Polsce i zwiększyć liczbę kanałów w telewizji płatnej z reklamami. Szczególną rolę ma w tych planach odegrać kanał Zoom TV.

„To najważniejszy moment rozwoju, ponieważ decyzja o przejściu na płatną TV była trudna. Jesteśmy jednak bardzo pewni tego kierunku. Zoom ma dla nas dużą wartość, ponieważ takie pozycjonowanie jest bardzo popularne na wielu rynkach. Przede wszystkim w Polsce chcemy stworzyć nową dynamikę dla tego kanału i nadać mu charakter prawdziwego kanału płatnego, oferującego więcej rozrywki i bardziej nowatorskich treści, aby zaspokoić potrzeby – być może – młodszego pokolenia. Uważamy, iż to pozycjonowanie możemy również rozszerzyć na inne rynki. Mamy więc pomysły dotyczące ekspansji na rynek międzynarodowy. Wciąż badamy nasze możliwości. Jest to coś, co może stanowić nową dynamikę dla naszych działań w nadchodzących latach” – zaznaczył członek zarządu Kino Polska.

W połowie roku Kino Polska TV podało, iż zdecydowało o rozszerzeniu dystrybucji programu Zoom TV na rynki poza Polską i w związku z tym spółka będzie ubiegać się o koncesję na emisję za granicą.

Grupa Kino Polska TV, będąca częścią SPI International, firmy należącej do Grupy Canal+, zajmuje się dystrybucją i produkcją treści dla telewizji, na platformy VOD, do serwisów streamingowych oraz kin, a także sprzedażą licencji programowych. Jest również nadawcą tematycznych kanałów telewizyjnych. Akcje spółki są notowane na GPW od 2011 r.

Źródło: ISBnews

Idź do oryginalnego materiału