Kino Polska TV miało 19,05 mln zł skonsolidowanego zysku netto w I kw. 2025 r. wobec 18,73 mln zł rok wcześniej, podała spółka, prezentując wstępne dane.
„- Przychody z umów z klientami
3 miesiące zakończone 31 marca 2025 r.: 76 602 tys. zł
3 miesiące zakończone 31 marca 2024 r.: 75 511 tys. zł
wzrost o 1%(r/r)
– Zysk na działalności operacyjnej
3 miesiące zakończone 31 marca 2025 r.: 23 829 tys. zł
3 miesiące zakończone 31 marca 2024 r.: 22 948 tys. zł
wzrost o 4%(r/r)
– Zysk netto
3 miesiące zakończone 31 marca 2025 r.: 19 045 tys. zł
3 miesiące zakończone 31 marca 2024 r.: 18 726 tys. zł
wzrost o 2%(r/r)” – czytamy w komunikacie.
W okresie 3 miesięcy zakończonym 31 marca 2025 r. Grupa wygenerowała wyższe wyniki jedynie w segmentach Kanały filmowe marki FilmBox i kanały tematyczne oraz Produkcja kanałów TV, zanotowała także dodatnie różnice kursowe. W analizowanych miesiącach niższe rezultaty były widoczne przede wszystkim w segmentach Zoom TV oraz Kanały marki Kino Polska, podano także.
W ujęciu jednostkowym zysk netto wyniósł wstępnie 26,2 mln zł wobec 7,71 mln zł zysku rok wcześniej.
Ostateczne wyniki zostaną przedstawione 22 maja.
Grupa Kino Polska TV, będąca częścią SPI International, firmy należącej do Grupy Canal+, zajmuje się dystrybucją i produkcją treści dla telewizji, na platformy VOD, do serwisów streamingowych oraz kin, a także sprzedażą licencji programowych. Jest również nadawcą tematycznych kanałów telewizyjnych, dystrybuowanych w naziemnej telewizji cyfrowej, w sieciach kablowych i na platformach satelitarnych. Akcje spółki są notowane na GPW od 2011 r.
Źródło: ISBnews