Warszawa, 13.08.2025 (ISBnews) – Kino Polska TV miało 19,96 mln zł skonsolidowanego zysku netto w II kw. 2025 r. wobec 17,59 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka, prezentując wstępne dane.
Zysk operacyjny wyniósł w II kw. br. 24,72 mln zł (wzrost o 15% r/r), przy 84,87 mln zł przychodów (wzrost o 6% r/r), podano w komunikacie.
W całej I poł. 2025 r. skonsolidowany zysk netto wyniósł 39,01 mln zł (wzrost o 7% r/r), zysk EBIT sięgnął 48,55 mln zł (wzrost o 9% r/r), przy 161,47 mln zł (wzrost o 4% r/r).
“W okresie 3 i 6 miesięcy 2025 r. największy wzrost w porównaniu do analogicznych miesięcy ubiegłego roku zanotował segment Stopklatka. Grupa wygenerowała wyższe wyniki również w segmentach Kanały filmowe marki FilmBox i kanały tematyczne oraz Produkcja kanałów TV, zanotowała także dodatnie różnice kursowe. W analizowanych miesiącach niższe rezultaty są widoczne przede wszystkim w segmentach Zoom TV oraz Kanały marki Kino Polska” – czytamy w komunikacie.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w I poł. 2025 r. wyniósł 37,05 mln zł, co oznacza wzrost o 137% r/r.
Ostateczne wyniki jednostkowe i skonsolidowane zostaną przedstawione w skonsolidowanym raporcie półrocznym Grupy za I półrocze 2025 r., którego publikacja zaplanowana jest na 21 sierpnia 2025 r.
Grupa Kino Polska TV, będąca częścią SPI International, firmy należącej do Grupy Canal+, zajmuje się dystrybucją i produkcją treści dla telewizji, na platformy VOD, do serwisów streamingowych oraz kin, a także sprzedażą licencji programowych. Jest również nadawcą tematycznych kanałów telewizyjnych, dystrybuowanych w naziemnej telewizji cyfrowej, w sieciach kablowych i na platformach satelitarnych. Akcje spółki są notowane na GPW od 2011 r.
(ISBnews)