Kino Polska TV miało wstępnie 66,63 mln zł zysku netto w 2024

18 godzin temu

Kino Polska TV miało 66,63 mln zł skonsolidowanego zysku netto w 2024 r. wobec 51,87 mln zł rok wcześniej, podała spółka, powołując się na wstępne dane.

Wyniki jednostkowe są następujące:

– Przychody z umów z klientami
12 miesięcy zakończonych 31 grudnia 2024 r.: 297 468 tys. zł
12 miesięcy zakończonych 31 grudnia 2023 r.: 256 383 tys. zł
wzrost o 16% (r/r)

– Zysk na działalności operacyjnej
12 miesięcy zakończonych 31 grudnia 2024 r.: 36 707 tys. zł
12 miesięcy zakończonych 31 grudnia 2023 r.: 23 957 tys. zł
wzrost o 53% (r/r)

– Zysk netto
12 miesięcy zakończonych 31 grudnia 2024 r.: 29 666 tys. zł
12 miesięcy zakończonych 31 grudnia 2023 r.: 33 931 tys. zł
spadek o 13% (r/r)

„Powyższe rezultaty odzwierciedlają wyższą rentowność większości segmentów działalności spółki w porównaniu z rokiem 2023. Największy wzrost wyniku jest widoczny w segmentach Stopklatka i Zoom TV. Spadek wyniku netto emitenta wynika przede wszystkim z faktu, iż w 2024 r. nie otrzymał on dywidendy za rok 2023 od swojej spółki zależnej – Filmbox Iberia S.L.U. Decyzja w sprawie jej wypłaty została podjęta przez zgromadzenie wspólników tej spółki w dniu 6 marca 2025 r. Zatem przedmiotowa dywidenda będzie miała pozytywny wpływ na wynik finansowy spółki w 2025 r.” – czytamy w komunikacie.

Zarząd przekazał również wstępne skonsolidowane wyniki finansowe:

– Przychody z umów z klientami
12 miesięcy zakończonych 31 grudnia 2024 r.: 315 499 tys. zł
12 miesięcy zakończonych 31 grudnia 2023 r.: 294 205 tys. zł
wzrost o 7% (r/r)

– Zysk na działalności operacyjnej
12 miesięcy zakończonych 31 grudnia 2024 r.: 84 241 tys. zł
12 miesięcy zakończonych 31 grudnia 2023 r.: 66 508 tys. zł
wzrost o 27% (r/r)

– Zysk netto
12 miesięcy zakończonych 31 grudnia 2024 r.: 66 634 tys. zł
12 miesięcy zakończonych 31 grudnia 2023 r.: 51 871 tys. zł
wzrost o 28% (r/r)

„W analizowanym okresie największy wzrost w porównaniu do analogicznych miesięcy ubiegłego roku osiągnęły segmenty Stopklatka, Kanały filmowe marki FilmBox i kanały tematyczne oraz Zoom TV” – dodano.

Ostateczne wynik zostaną opublikowane 10 kwietnia.

Grupa Kino Polska TV, będąca częścią SPI International, firmy należącej do Grupy Canal+, zajmuje się dystrybucją i produkcją treści dla telewizji, na platformy VOD, do serwisów streamingowych oraz kin, a także sprzedażą licencji programowych. Jest również nadawcą tematycznych kanałów telewizyjnych, dystrybuowanych w naziemnej telewizji cyfrowej, w sieciach kablowych i na platformach satelitarnych. Akcje spółki są notowane na GPW od 2011 r.

Źródło: ISBnews

Idź do oryginalnego materiału