Klarna wprowadziła cashback w swojej aplikacji zakupowej

3 godzin temu

Klarna udostępniła w Polsce cashback w swojej aplikacji zakupowej, podała spółka. Polska jest pierwszym krajem w Europie Środkowo-Wschodniej, w którym Klarna udostępniła usługę cashback, podkreślono.

„Wprowadzenie opcji cashback w aplikacji Klarny to naturalny kierunek naszego dalszego rozwoju, który pozwala nie tylko poszerzać doświadczenia zakupowe konsumentów, ale także budować dla nich wartość dodaną i wzmacniać lojalność wobec ich ulubionych marek. Cały czas koncentrujemy się na dostarczaniu rozwiązań, które odpowiadają na potrzeby użytkowników. Cashback Klarny to jeden z najhojniejszych tego typu programów na polskim rynku – użytkownik aplikacji może liczyć choćby na 11% zwrotu za zakupy, co czyni ofertę wyjątkowo konkurencyjną” – powiedział head of CEE w Klarnie Łukasz Dwulit, cytowany w komunikacie.

Na start w Polsce, cashback w aplikacji Klarna jest dostępny u kilkudziesięciu partnerów handlowych m.in.: Sinsay, eObuwie, Notino, Pyszne.pl czy Zalando-Lounge. Środki z cashbacku zebrane za zakupy w aplikacji Klarna trafiają automatycznie na „Klarna saldo”.

„Warunkiem skorzystania z oferty cashback jest dokonanie zakupów za pośrednictwem naszej aplikacji oraz posiadanie wewnętrznego rachunku tzw. Klarna Saldo. Środki z cashbacku będą automatycznie gromadzone właśnie na nim. Co istotne, samo posiadanie rachunku jest całkowicie bezpłatne, nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami czy zobowiązaniami, a jego założenie zajmuje kilka minut” – powiedziała CEE Klarna Media Manager Aleksandra Ippohorska-Lenkiewicz.

Klarna to globalny bank detaliczny oraz dostawca płatności i usług zakupowych, działający od 2005 r.

Źródło: ISBnews

Idź do oryginalnego materiału