Klient okradziony, kto płaci? UOKiK zaostrza kurs, banki szukają kompromisu

Zdjęcie: Prezes UOKiK z nowymi uprawnieniami do walki z globalnymi gigantami cyfrowymi Źródło: Shutterstock / MOZCO Mateusz Szymanski
UOKiK naciska na banki w sprawie zwrotów po nieautoryzowanych transakcjach. Urząd: to obowiązek z ustawy, a nie „dobra wola” instytucji.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Klient okradziony, kto płaci? UOKiK zaostrza kurs, banki szukają kompromisu
Powiązane
EBC znów zostawił stopy procentowe bez zmian
38 minut temu
Stopy procentowe. Jest decyzja EBC
39 minut temu
Kreml reaguje na słowa Donalda Tuska. "Nic nowego"
42 minut temu
Polecane
NIK: Podczas epidemii Covid-19 zmarnowano 10 mld zł
1 godzina temu
Jak ustalić okres wypowiedzenia umowy o pracę?
1 godzina temu