Kodami Blik można już płacić na terminalach aplikacyjnych eService tom

11 godzin temu

eService rozszerzył możliwości aplikacji eService tom, dzięki której telefony, tablety i urządzenia mobilne z Androidem i iOS mogą służyć do przyjmowania płatności kartą oraz płatności zbliżeniowych BLIK. Użytkownicy aplikacji eService tom zyskali dostęp do nowej popularnej formy płatności – dzięki kodów BLIK.

telefon komputer

Aplikacja eService tom umożliwia przyjmowanie płatności bezgotówkowych w dowolnym miejscu, w którym jest zasięg sieci komórkowej lub WiFi – zarówno stacjonarnie, jak i mobilnie. Rozwiązanie działa na popularnych telefonach, tabletach i innych urządzeniach z systemem Android (od wersji 8.1) oraz iOS (od wersji 17) wyposażonych w NFC. Pozwala obsługiwać transakcje bez limitu kwotowego – kartami Visa i Mastercard, a także płatności Google Pay, Apple Pay oraz BLIK. Od listopada 2025 roku aplikacja obsługuje także płatności BLIK z kodami, co oznacza, iż przedsiębiorcy mogą już przyjmować wszystkie formy płatności BLIK – zarówno zbliżeniowe, jak i kodowe.

Udostępnienie pełnej funkcjonalności BLIK w aplikacji eService tom to istotny krok w rozwoju naszego rozwiązania. Teraz przedsiębiorcy mogą mieć w telefonie wszystko, czego oczekują ich klienci przy płatności bezgotówkowej – szybkość, wygodę i kompletny wybór metod – podsumowuje Marek Trąbiński, Dyrektor Biura Rozwoju Produktu w eService.

Wprowadzona do użytku w sierpniu 2024 r., aplikacja eService tom zastąpiła jedno z pierwszych tego typu rozwiązań na polskim rynku, które eService udostępniał wcześniej pod nazwą LikePOS, dla urządzeń działających pod systemem Android. W marcu 2025 rozwiązanie eService tom zostało wzbogacone o funkcję Tap to Pay na iPhonie, która umożliwiła sprzedawcom użytkującym urządzenia działające pod kontrolą systemu iOS jeszcze skuteczniejsze i bardziej efektywne prowadzenie oraz rozwijanie działalności biznesowej.

Idź do oryginalnego materiału