Kodano właśnie wystartowało z kolejnym salonem – tym razem w Galerii Harfa w Pradze. To już drugi salon w czeskiej stolicy, a jednocześnie kolejny istotny krok w konsekwentnej ekspansji zagranicznej.
Nowe salony, zarówno własne, jak i franczyzowe, pojawiają się na mapie już nie tylko Polski, ale również i Europy. Przypomnijmy, iż na początku czerwca na Słowacji ruszył pierwszy zagraniczny salon sieci Kodano. Zlokalizowany jest w Avion Shopping Park w Bratysławie. Jak zapewniają przedstawiciele sieci, to dopiero początek międzynarodowej ekspansji stacjonarnej.
– Krok po kroku budujemy polską markę optyczną w Europie. To dopiero początek – w kolejce czekają już kolejne kraje i koncepty, które zmienią sposób myślenia o zakupie okularów i soczewek – zapowiada Tomasz Serafin, członek zarządu Kodano S.A.
Międzynarodowy rozwój
Kodano jest w tej chwili dostępne, poza rynkiem polskim, w 6 krajach. Na Słowacji prowadzi e-sklep oraz planuje rozwój sieci stacjonarnej. Podobnie wygląda sytuacja w Czechach oraz Rumunii. W Niemczech sieć stawia na e-commerce i soczewkomaty. Na Węgrzech i na Litwie Kodano działa na razie w oparciu o kanał e-commerce.
Kodano to polska sieć licząca ok. 100 salonów w kraju, znana z wysokiej jakości usług optycznych i szerokiego wyboru opraw cenionych marek. To, co charakteryzuje markę, to atrakcyjne promocje cenowe, własne marki i produkcja soczewek okularowych we własnym laboratorium.