400 000 km to dystans, który prawie 3000 zawodników mogło przejechać dzięki pomocy VeloBanku. Kolarstwo będzie wspierane przez instytucję również w 2025 roku.

Wsparcie juniorów
Kolarstwo VeloBank wspiera na kilka sposobów. Jednym z nich jest juniorska drużyna VeloTalent Cyclig Team. W 2024 roku instytucja została jej sponsorem, co umożliwiło drużynie wzięcie udziału w ponad 40 wyścigach (w tym 10 międzynarodowych). W 2025 roku możliwy będzie dalszy rozwój 10 młodym kolarzy, w tym przedstawicielce środowiska MTB, mistrzyni Polski w kolarstwie MTB XCO w kategorii juniorka młodsza, Karolinie Poroś.
Kolarstwo zawodowe i amatorskie
VeloBank jest także zaangażowany w organizację wyścigów kolarskich na szczeblu zawodowym i amatorskim. W tym roku objął rolę tytularnego sponsora wyścigu VeloBank Ślężański Mnich Bruki & Szutry. Ten po raz pierwszy znalazł się w kalendarzu Międzynarodowej Unii Kolarskiej (UCI). To jedno z kluczowych wydarzeń kolarskich w Polsce. Na jego starcie pojawi się wielu licencjonowanych kolarzy.
Bank nie zapomniał jednak także o kolarzach amatorach. Z myślą o nich na Dolnym Śląsku odbędzie się kolejny cykl wyścigów VeloBank VIA Dolny Śląsk. W jego ramach odbędzie się aż siedem zróżnicowanych wydarzeń. Cykl wyróżnia się podziałem zawodników nie tylko ze względu na kategorię wiekową, ale także na poziom sportowy.
„W VeloBanku uważamy, iż sport to nie tylko rywalizacja, ale również najważniejszy element zdrowego stylu życia. Kolarstwo łączy pasję, wysiłek fizyczny i wartości, które są fundamentem naszego zaangażowania społecznego. Wspieramy zarówno młodych, obiecujących sportowców, jak i amatorów, którzy chcą rozwijać swoją pasję. „Velo” to w końcu nie tylko część naszej nazwy, ale symbol energii i dynamiki, które chcemy przekładać na wartości, jakimi żyjemy. Nasza strategia jest prosta – być blisko naszych klientów i wspierać ich w dążeniu do lepszego, bardziej aktywnego życia. Z pełnym przekonaniem angażujemy się w wydarzenia, które promują sport, zdrowie oraz wspólnotę opartą na zasadach fair play” – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca obszarem komunikacji i marketingu w VeloBank.
Źródło grafiki: VeloBank

Konsumenci w Polsce kluczowi dla gospodarki. Analiza Pekao

Kolarstwo ze wsparciem VeloBanku. Trzeci sezon współpracy
Czytaj więcej

Od najłatwiejszej do najtrudniejszej. Subiektywny ranking obecnych promocji.

Błędy banku – czyli czego możemy żądać od banku?

Kiedy przelew dojdzie na moje konto? Co to są sesje przelewów?
