Czerwiec przyniósł rekordowy wynik sprzedaży biletów za pośrednictwem aplikacji mobilnej Kaeśka. Pasażerowie Kolei Śląskich kupili w tym miesiącu blisko 73 tysiące biletów, co jest najlepszym rezultatem od styczniowego uruchomienia aplikacji. Od początku roku sprzedano już ponad 353 tysiące biletów poprzez Kaeśkę, a liczba pobrań przekroczyła 62 tysiące.
Od lipca Kaeśka oferuje kolejne udogodnienia, które mają jeszcze bardziej ułatwić planowanie i realizację podróży z Kolejami Śląskimi. W najnowszej aktualizacji pojawiły się m.in. funkcje pozwalające na sprawdzenie poziomu napełnienia pociągu w czasie rzeczywistym oraz dokupienie biletu na przewóz psa, roweru czy większego bagażu – również wtedy, gdy bilet podstawowy został już wcześniej zakupiony.
Nowoczesne funkcje dla wygody pasażerów
Od teraz pasażerowie mogą również podejrzeć pełną trasę pociągu z wyraźnym oznaczeniem odcinka objętego zakupionym biletem. Dodatkowo Kaeśka automatycznie rozjaśnia ekran podczas kontroli, a kod QR jest wyświetlany w większym rozmiarze, co usprawnia proces sprawdzania biletów.
Wprowadzono także możliwość zakupu miesięcznego biletu sieciowego na przewóz roweru w cenie 84,90 zł.
Nowe funkcje to odpowiedź na potrzeby naszych pasażerów. Dzięki możliwości zakupu usług dodatkowych w dowolnym momencie podróży, Kaeśka staje się jeszcze bardziej elastycznym narzędziem – podkreśla Tomasz Niedziela, wiceprezes ds. handlowych Kolei Śląskich.
Podróż pod kontrolą
Szczególnie przydatną nowością jest możliwość sprawdzenia poziomu napełnienia pociągu jeszcze przed wejściem na pokład. System wykorzystuje proste i czytelne ikony – od jednej postaci oznaczającej dużą liczbę wolnych miejsc, po trzy czerwone sylwetki sygnalizujące wysoki poziom obłożenia. Informacje aktualizowane są w czasie rzeczywistym, o ile skład wyposażony jest w odpowiednie liczniki pasażerów.
Dzięki tym funkcjom podróżni mogą świadomie wybierać bardziej komfortowe połączenia – zaznacza Tomasz Niedziela.
Aplikacja rozwijana wspólnie z pasażerami
Kaeśka powstaje przy współudziale samych użytkowników. Uwagi i sugestie przekazywane przez pasażerów regularnie wpływają na zakres wprowadzanych zmian, takich jak poprawiony układ głównego ekranu, przejrzysta lista ulg czy możliwość anulowania zakupu biletu.
Kaeśka cieszy się coraz większym zaufaniem, a my jesteśmy otwarci na dalsze uwagi naszych pasażerów. Wspólnie rozwijamy aplikację, która ułatwia codzienne podróże – mówi Bartłomiej Wnuk, rzecznik prasowy Kolei Śląskich.
Swoje spostrzeżenia pasażerowie mogą przesyłać na adres [email protected].
Promocja na wakacje
Od 27 czerwca do 29 sierpnia, Koleje Śląskie przygotowały specjalną wakacyjną promocję dostępną wyłącznie w Kaeśce. W dni robocze, opiekunowie i rodzice podróżujący z co najmniej jednym dzieckiem do 16. roku życia mogą kupić bilet jednorazowy w cenie 10 zł za osobę. Oferta obowiązuje na terenie całego województwa śląskiego i nie ma limitu liczby biletów.
Dodatkowo przypominamy, iż korzystając z Kaeśki, pasażerowie zyskują stałą 10-procentową zniżkę na bilety jednorazowe, miesięczne oraz wybrane oferty specjalne.
Fot. Koleje Śląskie
Zobacz również: