Sieć Saloników Kolportera dynamicznie się zmienia. W pierwszym kwartale 2025 roku uruchomiono pięć punktów w nowych lokalizacjach. Dodatkowo osiem już istniejących saloników zyskało nowy wizerunek, dostosowany do współczesnych standardów obsługi i komfortu zakupów.
Nowe punkty pojawiły się m.in. w galeriach handlowych, supermarketach oraz przy ruchliwych arteriach miejskich, dzięki czemu są łatwiej dostępne dla klientów. Powstały saloniki w Warszawie, Tarnowie, Wejherowie, Koronowie oraz Gorzowie Wielkopolskim.
Modernizacja sieci
Modernizacją zostały objęte saloniki we Wrocławiu (przy ul. Powstańców Śląskich 73), Tarnowie (Szkotnik 1A), Małogoszczy (Osiedle 1 B), Opolu (Pl. Teatralny 13), Starym Mieście (ul. Ogrodowa 31A/35), Zielonej Górze (ul. Dąbrówki 5), Łęcznej (ul. Wierzbowa 7) i Poniatowej (ul. Brzozowa 5). Pracę w tych lokalizacjach objęły m.in. przebudowę wnętrz, zoptymalizowanie układu regałów i gablot produktowych oraz wymianę oświetlenia, co przekłada się na lepszą ekspozycję towaru i wygodniejsze poruszanie się po saloniku.
– Naszym celem jest stworzenie przestrzeni, w której klient czuje się dobrze i może gwałtownie znaleźć to, czego potrzebuje – mówi Małgorzata Czajewicz, menadżer ds. Inwestycji w Pionie Saloników Prasowych Kolportera. – Nowe saloniki to punkty bardziej przyjazne klientom. Dzięki odpowiedniemu ustawieniu regałów czy gablot i lepszemu oświetleniu zakupy są teraz nie tylko łatwiejsze, ale i przyjemniejsze. Stawiamy na funkcjonalność i estetykę, bo wiemy, iż to ważne dla naszych odbiorców.
W odświeżonych i nowych punktach nie zabraknie szerokiego asortymentu prasy, książek, artykułów tytoniowych, leków OTC, zabawek, przekąsek, napojów i produktów impulsowych. W każdym saloniku znajduje się kolektura Lotto, można opłacić rachunki, nadać i odebrać przesyłkę kurierską, zarejestrować numer telefoniczny, kupić bilety na wydarzenia sportowe i kulturalne, doładować telefon, grę lub platformę gamingową czy zaplanować podróż.