Kompleksowość to priorytet. Greenman wzmacnia segment usług w centrach handlowych

10 godzin temu

Pięć kolejnych marek przedłużyło w ostatnich dniach umowy najmu w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland. W sumie aneksy, podpisane w pierwszej połowie listopada, obejmują 570 m kw. Dzięki temu klienci będą przez cały czas mogli korzystać z szerokiego wachlarza usług, pozwalających na wygodne załatwianie codziennych spraw w jednym miejscu.

Wśród marek, które zostają na dłużej w centrum Nowe Bielawy w Toruniu, znaleźć można Aptekę DOZ oraz teleoperatora Orange. W obiekcie na kolejne lata pozostaje także kantor wymiany walut OMPEX. Marka DOZ przedłużyła również umowę najmu z centrum Nowe Czyżyny w Krakowie. Z kolei w Nowej Górnej klienci przez cały czas będą mogli korzystać z usług Zegarmistrza Łódź.

Stabilność oferty usługowej

– Usługi w centrach convenience zyskują na znaczeniu. Tego typu obiekty przestają pełnić wyłącznie funkcję zakupową – coraz częściej postrzegane są jako miejsca, w których klienci mogą kompleksowo załatwić codzienne sprawy w sposób szybki i wygodny. Dlatego stabilność oferty usługowej oraz jej rozwój są jednym z leasingowych priorytetów. Segment usługowy ma bezpośredni wpływ nie tylko na konkurencyjność obiektu, ale także na komfort i lojalność klientów – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

– Dzięki ostatnio podpisanym aneksom z najemcami nasi klienci w dalszym ciągu będą mogli korzystać z kluczowych usług, co umacnia wizerunek trzech naszych centrów jako miejsc, w których można kompleksowo realizować różnorodne potrzeby zakupowe i usługowe. W naszych centrach udział usług w tenant-mixie stale rośnie, a obserwowany w ostatnich latach dynamiczny rozwój tego segmentu potwierdza jego strategiczne znaczenie dla dalszego wzrostu atrakcyjności naszych obiektów na lokalnych rynkach – dodaje.

Kompleksowość i komplementarność

W samych tylko Nowych Czyżynach działa dziś już niemal 30 punktów usługowych. Wśród najemców znaleźć można m.in. banki ING, Millennium i mBank, teleoperatorów Play i T-Mobile oraz biuro podróży Itaka. W Nowych Bielawach klienci mają dostęp do 30 punktów, m.in. TUI, Canal+, Kodano Optyk, Vision Express, Wakacje.pl czy Pralni EBS. W Nowej Górnej dostępnych jest już 27 punktów usługowych, m.in. Play, T-Mobile, Poczta Polska, Plus/Polsat Box czy Myjnia Bezdotykowa.

Umacniając ofertę usługową w centrach, stawiamy dziś na kompleksowość i komplementarność – tak, aby klienci znajdowali możliwie najszerszy wachlarz usług, oparty na znanych markach i lokalnych brandach. Tym samym tworzymy dodatkowe powody, by regularnie odwiedzać Nowe Czyżyny, Nowe Bielawy i Nową Górną. W ostatnich latach wyraźnie obserwujemy rosnące zainteresowanie punktami usługowymi, które stają się nie tylko uzupełnieniem zakupów, ale w wielu przypadkach ich docelową destynacją – mówi Karolina Nitowska.

Idź do oryginalnego materiału