Komunikat do posiadaczy karty Moja Biedronka. Macie dwa wyjścia

2 godzin temu
Zdjęcie: Polsat News


Biedronka w odpowiedzi na pytanie naszej redakcji, zakomunikowała co zrobić, gdy karta Moja Biedronka ulegnie zniszczeniu lub zgubieniu. Możliwe, iż konieczne będzie wysłanie listu na wskazany adres.


Biedronka wskazała co zrobić w przypadku utraty karty Moja Biedronka.Klienci mają dwa wyjścia, gdy znajdą kartę Moja Biedronka, ale również, gdy sami ją utracą.Przydatne może być wówczas posiadanie aplikacji Biedronka.
Biedronka zabrała głos w sprawie swojego programu lojalnościowego. W odpowiedzi Biedronki na nasze pytanie dotyczące kwestii zniszczenia lub zgubienia karty Moja Biedronka, sieć wskazała klientom dwa wyjścia.



Karta Moja Biedronka w telefonie. Wystarczy kod z aplikacji


Biedronka przypomina klientom, co zrobić, gdy ich karta Moja Biedronka ulegnie zniszczeniu. Klienci, którzy przystąpili do programu lojalnościowego, mogą rozwiązać problem na dwa sposoby. Uczestnictwo w programie mogą potwierdzać inaczej:Reklama
skanując kod w aplikacji Biedronka,podając przy kasie numer telefonu przypisany do karty Moja Biedronka.
Co zrobić, jeżeli znajdziemy czyjąś kartę Moja Biedronka? Biuro prasowe sieci Biedronka wskazało dwa wyjścia:
udać się do najbliższej Biedronki w celu przekazania personelowi znalezionej karty Moja Biedronka.przesłać znalezioną kartę Moja Biedronka pocztą do centrali.

Biedronka odpowiada: Klienci z kartą Moja Biedronka mają dwa wyjścia


Gdy klient zgubi swoją kartę lojalnościową lub egzemplarz ulegnie zniszczeniu, wówczas powinien zgłosić się do Biura Obsługi Klienta. W tym wypadku także mamy wybór między jednym z dwóch wyjść - Biedronka zachęca bowiem do kontaktu telefonicznego lub mailowego.


"Odnalezioną kartę Moja Biedronka prosimy przekazać kierownikowi dowolnego, najbliższego sklepu sieci Biedronka. o ile takiego nie ma w okolicy, prosimy o przesłanie karty pocztą na adres: Jeronimo Martins Polska, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn z dopiskiem "Biuro Obsługi Klienta". W przypadku zagubienia karty przez klienta lub zniszczenia - prosimy w takiej sytuacji o kontakt z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie lub e-mailowo (22 205 33 00 lub [email protected]), nasi konsultanci pomogą w takiej sytuacji klientowi" - przekazał w odpowiedzi na nasze pytania Dawid Krzyżowski, starszy menedżer ds. wsparcia i satysfakcji klienta w sieci Biedronka.

Jak zarejestrować kartę Moja Biedronka?


Kartę Moja Biedronka wyrobić może każdy klient. W tym celu należy podać personelowi podstawowe dane, które pozwolą stworzyć profil klienta. Dane potrzebne do wyrobienia własnej karty Moja Biedronka to:
imię i nazwisko,adres e-mail,numer telefonu.
Następnie klientowi wydawane są trzy karty Moja Biedronka. To jedna główna karta oraz dwa mniejsze egzemplarze (tzw. breloki), które posiadają wyrobione w rogach dziurki.
Przemysław Terlecki
Idź do oryginalnego materiału