Koncept Douglas Beauty Store ruszył w Galerii Jurajskiej

2 dni temu

Modernizacja Douglas w Galerii Jurajskiej w Częstochowie to kolejny krok w realizacji strategii marki, której celem jest tworzenie inspirujących przestrzeni beauty w kluczowych lokalizacjach w Polsce. Powiększona i całkowicie przeprojektowana perfumeria odzwierciedla najnowszy koncept Douglas Beauty Store, łącząc elegancki design z funkcjonalnością, technologią i rozwiązaniami zgodnymi ze standardami ESG.

Re-otwarcie w Częstochowie umacnia pozycję Douglas jako marki, która konsekwentnie inwestuje w rozwój sieci, nowoczesne doświadczenia zakupowe i bliskość z klientem.

Modernizacje perfumerii w kluczowych lokalizacjach

Rozbudowa perfumerii w Galerii Jurajskiej odpowiada na rosnące zainteresowanie ofertą Douglas w regionie oraz pokazuje potencjał rynku beauty na Śląsku. Koncept Douglas Beauty Store stanowi centralny element strategii rozwoju sieci – design i technologia wspierają doświadczenie klienta, a każdy detal sprzyja budowaniu relacji z marką. Modernizacja perfumerii w całej Polsce pozwala Douglas nie tylko dostosować się do zmieniających się oczekiwań konsumentów, ale także wzmocnić pozycję lidera w segmencie premium beauty, oferując klientom spójne, angażujące i komfortowe doświadczenie zakupowe.

Perfumeria w Galerii Jurajskiej oferuje szeroki wybór marek luksusowych i dermokosmetycznych
oraz viralowych produktów z social mediów, obejmując zarówno ikony światowego rynku kosmetycznego, jak i gorące nowości. Makijaż od Dr Irena Eris, Clarins, IT Cosmetics, Anastasia Beverly Hills czy DOUGLAS Collection, zapachy od Lancôme, Armani i Yves Saint Laurent, a także pielęgnacja ciała Sol de Janeiro to tylko niektóre z propozycji dostępnych w nowo otwartej perfumerii.

Ekologiczne i nowoczesne rozwiązania

Wnętrze zaprojektowano tak, by w naturalny sposób prowadziło klientów przez różne strefy beauty – od pielęgnacji, przez makijaż, aż po zapachy. Perfumeria została wyposażona w energooszczędne oświetlenie LED, systemy inteligentnego zarządzania klimatyzacją i cyfrowe ekrany LED – rozwiązania zgodne ze standardami ESG, które Douglas sukcesywnie wdraża we wszystkich nowych i modernizowanych lokalizacjach.

Klienci Douglas mogą korzystać z pełnego wachlarza usług omnichannel, m.in. Click & Collect i Click & Collect Express, a także z możliwości składania zamówień online przy wsparciu konsultantów. Z myślą o jeszcze lepszej obsłudze klienta w perfumerii dostępne są nowoczesne rozwiązania, takie jak Beauty Mirror w aplikacji mobilnej Douglas, pozwalający wirtualnie testować makijaż.

Zmodernizowana perfumeria Douglas zlokalizowana jest w Galerii Jurajskiej przy al. Wojska Polskiego 207 w Częstochowie – jednym z najważniejszych centrów handlowych w regionie. Położenie obiektu w bezpośrednim sąsiedztwie głównych arterii miasta oraz bogata oferta galerii sprawiają, iż nowy salon Douglas stanowi atrakcyjny punkt zakupowy zarówno dla mieszkańców Częstochowy, jak i klientów z całego subregionu częstochowskiego.

Grupa Douglas, z markami handlowymi Douglas, NOCIBÉ, Parfumdreams i Niche Beauty, jest wiodącą omnichannelową destynacją premium beauty w Europie. Grupa Douglas inspiruje swoich klientów do wyrażania własnej wizji piękna, oferując unikalny asortyment zarówno online, jak i w około 1 900 sklepach. W roku finansowym 2023/24 Grupa Douglas osiągnęła przychody w wysokości 4,45 miliarda euro i zatrudniała około 19 200 osób w całej Europie.

Idź do oryginalnego materiału