PKO Leasing został doceniony jako spółka o szczególnym wkładzie w rozwój e-biznesu. W tegorocznej edycji konkursu e-Commerce Polska Awards podmiot otrzymał aż dwie nagrody.
e-Commerce Polska Awards
e-Commerce Polska Awards jest wydarzeniem organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. W ramach konkursu nagrodzone są podmioty o szczególnym wkładzie w rozwój branży e-commerce. Jury docenia ich wizję, innowacyjność, a także sukcesy w tym sektorze. Tegoroczna edycja była już dwunastą odsłoną wydarzenia.
PKO Leasing dwukrotnie nagrodzony
Podczas niej nagrodę dwukrotnie odebrali przedstawiciele spółki PKO Leasing. Reprezentowali ją Robert Szpunar, Dyrektor Biura Rozwoju Kanałów Cyfrowych i Digital, odpowiedzialny za realizację nagrodzonych projektów oraz Krzysztof Kuzara, Dyrektor Departamentu Informatyki. Podmiot otrzymał nagrodę w dwóch kategoriach.
Pierwszą z nich była Best e-banking implementation. Konkursowe jury nagrodziło w niej Portal Klienta 2.0. To platforma do kompleksowego zarządzania umowami leasingowymi. Dzięki niemu możliwa jest optymalizacja i automatyzacja obsługi dotyczących zarówno aktualnego finansowania, jak i procesu pozyskania nowych środków. Nowe funkcjonalności portalu spółka opracowuje w oparciu o potrzeby klientów i najwyższe standardy UX/UI.
Druga nagrodę przyznano w kategorii Best omnichannel tool/technology/service. Otrzymał ją PKO Leasing Online. Jest omnikanałowym i w pełni cyfrowym rozwiązaniem, które umożliwia dodanie leasingu jako formy płatności zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. Narzędzie oprócz popularyzacji leasingu zwiększa również atrakcyjność ofert dostawców.
Źródło grafiki: PKO Leasing