Warszawa, 23.05.2025 (ISBnews) – Kool2Play zakończył przegląd opcji strategicznych dotyczących swojej dalszej działalności i zdecydował o kontynuowaniu strategii na lata 2024-2027; spółka zdecydowała jednocześnie o przyjęciu modelu, zgodnie z którym w bieżącym roku oraz w latach kolejnych ogłaszane będą 2-4 premiery nowych gier, o kosztach produkcji każdorazowo wynoszących 0,2-0,3 mln zł, podała spółka.
“W ramach dokonanego przeglądu opcji strategicznych, spółka podjęła decyzję o kontynuowaniu strategii na lata 2024-2027 […], z tym zastrzeżeniem, iż biorąc pod uwagę zwiększające się wpływy ze sprzedaży gry ‘Alchemist Shop Simulator’ oraz realną perspektywę dokonania przez spółkę premier nowych gier – o których emitent będzie informował w drodze odrębnych raportów bieżących, spółka podjęła decyzję o przyjęciu modelu, zgodnie z którym w ciągu bieżącego roku oraz lat kolejnych ogłaszane będą 2-4 premiery nowych gier, których produkcja i promocja mieścić się będzie w budżecie 200 000-300 000 zł (przewidywane koszty pojedynczego projektu)” – czytamy w komunikacie.
W konsekwencji powyższego spółka planuje w perspektywie najbliższych 18 miesięcy zwiększyć ilość premier, dodano.
Kool2Play to notowany na rynku NewConnect deweloper gier komputerowych. W grupie ma agencję marketingu gamingowego Kool Things.
(ISBnews)