Koszty nadawania Republiki wzrosły trzykrotnie. Gdyby nie zbiórki, byłaby nierentowna

Zdjęcie: | Foto: Stach Antkowiak/REPORTER / East News
Telewizja Republika w całym 2024 r. miała około 39 mln zł przychodów reklamowych i prawie dwa razy większe koszty. Dziurę w finansach zasypała m.in. bezpośrednimi wpłatami widzów.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Koszty nadawania Republiki wzrosły trzykrotnie. Gdyby nie zbiórki, byłaby nierentowna
Powiązane
Lecisz do Tajlandii? Ostrzegają przed perfidnymi oszustami
1 godzina temu
Rewolucja w marketingu. Unijna ustawa zmienia zasady gry
1 godzina temu
Pozwolenia na magazyn energii? Rząd zmienił zdanie
1 godzina temu
Polecane
Wielki finał Świątek. Już raz podbiła Wimbledon
39 minut temu
Brytyjczycy biją na alarm przed meczem Igi Świątek
58 minut temu
Zauważył to u Świątek. "O wszystkim decyduje"
1 godzina temu