Po udanym powrocie na rynek w 2024 roku marka Krakowski Kredens konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży i poszerza kanały dotarcia do klientów. IV kwartał 2025 roku upłynie pod znakiem dalszej ekspansji w stolicy: otwarcia drugiego sklepu w centrum handlowym G City Targówek, obecności na Jarmarku Świątecznym w centrum Blue City oraz dalszego rozwoju sprzedaży internetowej.
Obecność Krakowskiego Kredensu w Warszawie systematycznie się umacnia. Po sukcesie pierwszego sklepu stacjonarnego, otwartego w kwietniu br. na Ursynowie, marka zapowiada kolejne otwarcie. Jeszcze w listopadzie mieszkańcy Warszawy będą mogli odwiedzić drugi stacjonarny sklep Krakowskiego Kredensu, zlokalizowany w centrum handlowym G City Targówek przy ul. Głębockiej 15. Nowa lokalizacja ma na celu dotarcie do kolejnych miłośników regionalnych smaków Galicji i tradycyjnych przysmaków kuchni polskiej.
Drugi sklep w Warszawie
– Sukces naszego pierwszego sklepu na Ursynowie utwierdził nas w przekonaniu, iż warszawiacy doceniają jakość i charakter naszych produktów. Dlatego jeszcze w listopadzie otwieramy drugi punkt – tym razem na Targówku, dzielnicy o stale rosnącym potencjale. Nasz nowy sklep powstaje w G City Targówek, jednym z największych centrów handlowo-rozrywkowych prawobrzeżnej Warszawy, oferującym doskonałą lokalizację i dostępność komunikacyjną – mówi Paulina Vieuxmaire, Członek Zarządu i Dyrektor Generalny marki Krakowski Kredens.
W ofercie nowego sklepu stacjonarnego na Targówku znajdą się m.in. wędliny, sery, garmaż, słodycze, przekąski oraz szeroka gama zestawów prezentowych dostępnych także online na stronie www.krakowskikredens.pl.
Krakowski Kredens pojawi się ze swoją ofertą prezentową i słodkimi upominkami na Jarmarku Świątecznym w centrum handlowym Blue City w Warszawie (od 8 do 23 grudnia). Jarmark Świąteczny w Blue City to wydarzenie z ponad 20-letnią tradycją i jedna z najbardziej znanych przedświątecznych atrakcji stolicy. Udział w nim stanowi dla marki doskonałą okazję do zaprezentowania oferty bożonarodzeniowej szerokiemu gronu odbiorców oraz do bezpośredniego kontaktu z klientami. Marka we wrześniu br. zaprezentowała nowy projekt graficzny kultowej poduszki Krakowskiego Kredensu, która z pewnością będzie cieszyć się zainteresowaniem wiernych klientów.
Oferta dla firm i klientów indywidualnych
Krakowski Kredens rozwija także segment B2B, oferując firmom i agencjom prezentowym gotowe oraz personalizowane zestawy świąteczne. Marka kładzie nacisk na elastyczność i szybkość realizacji zamówień – możliwa jest zarówno wysyłka bezpośrednio do wskazanych klientów, jak i ekspresowe dostawy „last minute”.
W ofercie Krakowskiego Kredensu ponownie pojawiły się tradycyjne produkty galicyjskie, w tym historyczne receptury nalewek i trunków regionalnych, znanych z dawnych zestawów upominkowych marki.
Marka z tradycją
Krakowski Kredens to marka, która przywołuje smaki dawnej Galicji i tradycji kuchni polskiej z przełomu XIX i XX wieku. W ofercie znajdują się m.in. wędliny, kiełbasy, garmaż, konfitury, syropy, owoce do mięs, grzyby, musztardy, słodycze, kawa i herbata. Każdy produkt powstaje z dbałością o detal – od receptury, przez składniki, po sposób wytwarzania – tworząc niepowtarzalne połączenie tradycji i jakości. Hasło marki: „Smak, który opowiada historię.”

15 godzin temu








