W Mysłowicach powstanie kolejny park handlowy pod marką KPark. Ma mieć ponad 22 tys. mkw. GLA.
– Rozpoczynamy realizację nowoczesnej powierzchni handlowej, zaprojektowanej z myślą o codziennych potrzebach mieszkańców regionu. To kolejny krok w rozwoju naszej sieci nowoczesnych, funkcjonalnych i przyjaznych parków handlowych pod marką KPark – zapowiada Andrzej Krauze, dyrektor ds. rozwoju biznesu Kram Investment SA.
Zgodnie z zapowiedziami, obiekt będzie miał ponad 22 tys. mkw. GLA, w tym dwie restauracje typu drive-thru. KPark Mysłowice powstanie w lokalizacji, która zapewni szybki dojazd zarówno samochodem, jak i transportem publicznym.
Rozwój obiektów handlowych w mniejszych miastach
Kram Investment to dynamicznie rozwijająca się spółka nieruchomościowa, której misją jest dostarczanie nowoczesnych parków handlowych odpowiadających na potrzeby lokalnych społeczności i inwestorów. Firma właśnie rusza z pierwszą inwestycją, a w planach ma budowę sieci małych parków typu convenience w całej Polsce. Zgodnie z zapowiedziami, Kram Investment zamierza w przyszłości rozwijać także większe projekty zeroemisyjne, wyznaczając nowe standardy na rynku nieruchomości komercyjnych.
– Mamy ambitne i długoterminowe plany rozwoju. Widzimy ogromne możliwości w mniejszych miastach, gdzie potrzeby lokalnych społeczności mogą być zaspokajane dzięki nowoczesnym i funkcjonalnym rozwiązaniom parków handlowych. Oprócz Retail Park Bratian, w 2025 r. mamy zamiar rozpocząć realizację kolejnych dwóch inwestycji– dodaje Andrzej Krauze.

7 miesięcy temu





![[KOMENTARZ] Anna Malcharek, Gemini: rola centrów handlowych wykracza poza sprzedaż](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/Gemini-Holding-2.jpg)


![Piotr Flugel, CTP: nearshoring i automatyzacja kształtują rynek logistyczny [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/08/piotr-flugel-ctp.jpg)