Answear.com w III kw. 2025 zwiększył przychody do 1,15 mld zł (+17,4% rdr), a EBITDA wzrosła do 45,1 mln zł. EBITDA LTM osiągnęła 84 mln zł, przekraczając cele. Marża sprzedaży wzrosła do 40,9%. Krzysztof Bajołek, Answear.com: wracamy na trwałą, rentowną ścieżkę wzrostu
Zdjęcie: Krzysztof Bajołek, Answear
Answear.com w III kw. 2025 zwiększył przychody do 1,15 mld zł (+17,4% rdr), a EBITDA wzrosła do 45,1 mln zł. EBITDA LTM osiągnęła 84 mln zł, przekraczając cele. Marża sprzedaży wzrosła do 40,9%.
Answear.com w III kw. 2025 zwiększył przychody do 1,15 mld zł (+17,4% rdr), a EBITDA wzrosła do 45,1 mln zł. EBITDA LTM osiągnęła 84 mln zł, przekraczając cele. Marża sprzedaży wzrosła do 40,9%. 

![Paweł Kowalewski, Mex Polska: Retail i gastronomia wchodzą w nową fazę wzrostu [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/06/prosty-temat-mex-polska.jpg)





![Koniec dominacji Pepco. Action wskakuje na najwyższe miejsce na podium [RAPORT]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/07/action-sklep.jpg)
![Carrefour liderem szybkości [BADANIE]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/08/carrefour-sklep.jpg)