Kubota Insight Programme 2024 zakończony. Oto, co się działo

7 miesięcy temu

Zakończyła się dziewiąta edycja wyjątkowej inicjatywy Kubota Insight Programme. To coroczna seria spotkań z dilerami i właścicielami ciągników Kubota w różnych lokalizacjach w Polsce. Na KIP z centrali Kubota w Osace przybywają japońscy inżynierowie.

W tym roku spotkania w ramach KIP 2024 odbyły się 5 i 6 lutego w siedzibie dilera Kubota w firmie Adrol, 7 i 8 lutego u dilera Kubota w firmie Techmlek, a 9 lutego u dilera Kubota w firmie Pilar-Tech.

Kubota Insight Programme 2024: polsko-japońska współpraca

To dziewiąty KIP w Polsce, ale warto dodać, iż był to także piętnasty Kubota Insight Programme na terenie Europy.

Cieszy więc, iż japońscy inżynierowie tak chętnie wybierają nasz kraj — powiedział Edward Cyc, Szef Serwisu Kubota w Polsce. – To niezwykle ważne wydarzenia w kalendarzu, bo do Polski przyjeżdżają japońscy inżynierowie z centrali Kubota w Osace. Jedna osoba zajmująca się częściami zamiennymi, druga zajmująca się serwisem, a także przedstawiciel Kubota Farm Machinery, czyli fabryki produkującej ciągniki – dodał Edward Cyc.

Marka Kubota jest ceniona za swoją wyjątkową niezawodność.

Wynika ona z głębokiego zaangażowaniu naszych inżynierów i zespołów Autoryzowanych Punktów Serwisowych Kubota w ciągły proces zdobywania i doskonalenia wiedzy. Bezpośrednie spotkania w ramach KIP przekładają się na legendarną już japońską niezawodność i efektywność podczas codziennej pracy. Użytkownicy to widzą i od lat ufają marce Kubota – powiedział Michał Poźniak, Dyrektor Zarządzający Kubota (Deutschland) GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce.

Jak przebiegał Kubota Insight Programme 2024?

KIP po raz kolejny potwierdził zaangażowanie marki Kubota w proces nieustannego doskonalenia maszyn. KIP jest żywym odzwierciedleniem filozofii kaizen, która leży u podstaw działalności Kuboty. Jej ideą jest dążenie do ciągłego ulepszania i rozwijania zarówno produktów, jak i umiejętności zespołów serwisowych.

Kubota Insight Programme 2024 rozpoczął się od spotkań w Wiśniewie, organizowanych przez dilera Kubota, firmę Adrol. Następnie przeniósł się na Lubelszczyznę, gdzie gospodarzem była firma Techmlek. Końcowym etapem była zaś Małopolska. Tam gości przyjął diler Kubota, firma Pilar-Tech.

Podczas tych wizyt inżynierowie Kubota bezpośrednio spotkali się z użytkownikami ciągników, aby wysłuchać ich opinii i zebrać cenne informacje. Pomogą one w dalszym ulepszaniu maszyn i dostosowywaniu ich do indywidualnych potrzeb rolników.

Czytaj także: Ruszyła 9. edycja Kubota Insight Programme 2024

KIP to także okazja do wymiany opinii na temat ciągników Kubota

fot. Kubota

Nowa formuła KIP 2024

W tym roku zmieniliśmy odrobinę formułę Kubota Insight Programme. Rok temu postawiliśmy na formę dnia otwartego u dilerów Kubota. Dlatego też wszystkie wydarzenia odbywały się w siedzibie dilerów. W tym roku zarówno u dilera Kubota Adrol, jak i w Techmleku pierwszy dzień to testy na miejscu, drugi to wyjazdy do gospodarstw – wyjaśnia Szef Serwisu Kubota w Polsce.

Celem jest nie tylko wymiana doświadczeń, ale także bezpośrednia ocena i wsparcie dla lokalnych działań serwisowych. Japońscy eksperci, specjalizujący się w różnych dziedzinach od części zamiennych po produkcję, skupili się na szczegółowym zrozumieniu potrzeb i wyzwań stojących przed polskimi rolnikami.

Inżynierowie z Osaki w czasie KIP badali sprawność układów w ciągnikach Kubota

fot. Kubota

Zebrane w czasie KIP informacje posłużą w ulepszaniu maszyn Kubota

fot. Kubota

Test wiedzy mechanika

Kubota Insight Programme to nie tylko testy i spotkania. Ważnym elementem nieustannego dbania o jakość serwisu jest także „Test wiedzy mechanika”. Ma on na celu podnoszenie kwalifikacji i wiedzy serwisantów. Test składa się z dwóch etapów. Etap pierwszy wymaga od uczestników ukończenia serii specjalistycznych kursów skoncentrowanych na różnych aspektach serwisowania. Wszystko po to, aby zapewnić im kompleksową wiedzę niezbędną do efektywnego zarządzania i napraw maszyn Kubota. Etap drugi to już faza testu, składającego się z 40 specjalistycznych pytań technicznych. Pytania te dotyczą szerokiego zakresu tematów związanych z urządzeniami Kubota. Test jest podzielony na dwie kategorie: serwis komunalny i serwis rolniczy.

Podczas tej edycji testu podium zdominowali serwisanci z firmy Pilar-Tech. W kategorii agro mechanicy Pilar-Tech zajęli pierwsze i drugie miejsce, a trzecie miejsce przypadło mechanikowi z serwisu firmy Techmlek. W kategorii ground care drużyna Pilar-Tech zdominowała podium, zajmując wszystkie trzy miejsca. Najlepsi mechanicy nagrody odebrali w czasie Kubota Insight Programme 2024.

Idź do oryginalnego materiału