Kubota notuje skokowy wzrost przychodów i zysku

1 dzień temu

Kubota, polska marka klapków, akcesoriów i odzieży, opublikowała raport finansowy za II kwartał 2025 r. W tym okresie Spółka wygenerowała ok. 8,5 MLN PLN przychodów netto, co stanowi wzrost o ok. 58 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Zysk netto w II kwartale 2025 r. wyniósł ok. 842 tys. PLN, co stanowi wzrost o ok. 1145 proc..

W pierwszym półroczu 2025 r. Spółka wygenerowała ok. 16 MLN PLN przychodów netto, co stanowi wzrost o blisko 52 proc. w porównaniu do ubiegłego roku. W tym samym okresie Spółka wypracowała 1,5 MLN PLN zysku netto, co stanowi wzrost o 272 proc. w odniesieniu do okresu porównywalnego roku minionego.

Rozwój marki Kubota

Od czasu reaktywacji marki w 2019 roku, Kubota każdego roku rozwija swój asortyment o kolejne grupy produktowe oraz rozszerza sprzedaż o nowe kanały marketplace. W maju 2024 roku kultowa marka obchodziła 30-lecie swojego istnienia. Po raz pierwszy charakterystyczne klapki trafiły do Polski w 1994 roku, za sprawą Doroty i Wiesława Michalskich, którzy kolorowe obuwie sprowadzali z Chin, przewożąc je koleją transsyberyjską. Dziś Kubota konsekwentnie odświeża swój wizerunek, realizując kolejne kampanie marketingowe oparte na skojarzeniach z komfortem i wygodą, ale jedno pozostaje niezmienne – wciąż jest brandem klapków bardzo chętnie wybieranym przez Polaków.

Produkty marki Kubota dostępne są również w sklepach stacjonarnych Skarpetoholik, które znajdują się w Elektrowni Powiśle w Warszawie, Off Piotrkowska w Łodzi, na ul Stradomskiej 9 w Krakowie oraz na ul. Półwiejska 13 w Poznaniu.

Idź do oryginalnego materiału