Łączne przychody Grupy BoomBit wzrosły o 1,2% m/m do 18,5 mln zł w grudniu

13 godzin temu

Przychody ze sprzedaży Grupy BoomBit wyniosły łącznie 18,52 mln zł w grudniu br., co oznacza wzrost o 1,2% m/m, podała spółka. Łączna liczba pobrań gier grupy wyniosła 15,3 mln.

„Przychody Grupy BoomBit w grudniu 2024 r. wyniosły 18,5 mln zł (+1,2% m/m), w tym 17,6 mln zł z gier mobilnych i 0,9 mln zł z projektów blockchain. Wydatki na user acquisition zwiększyły się do 9,4 mln zł (+6,8% m/m), a koszty prowizji platform pozostały na poziomie 1,8 mln zł (0,8% m/m). Grupa miała 15,3 mln pobrań i wypracowała 7,3 mln zł (-5,1% m/m) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform. Bez uwzględniania przychodów z projektów blockchain wynik ten wyniósł 6,4 mln zł (-15,4% m/m).” – czytamy w komunikacie.

W grudniu 2024 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były „Darts Club” (3,9 mln zł przychodów), „Hunt Royale” (3 mln zł), oraz „Downhill Race League” (1,2 mln zł), podano w materiale.

„W grach Hyper Casual, zgodnie z oczekiwaniami początek grudnia był trudnym miesiącem ze względu na wzrost kosztów pozyskania użytkowników. Po świętach widzimy już jednak zmianę tego trendu, ceny wróciły do normy, a nasze wydatki do poprzednio odnotowywanych w tym segmencie poziomów. Na wzrost kosztów UA na całym naszym portfelu największy wpływ miały więc gry Mid-Core, a w szczególności 'Darts Club’, gdzie widoczny jest sezonowy wzrost zainteresowania. Jest on oczywiście związany z Mistrzostwami Świata w darcie, które co roku realizowane są na przełomie grudnia i stycznia. To wydarzenie, w połączeniu ze wzrostem nakładów marketingowych przełożyły się na skokowy wzrost widoczności tej gry na sklepie, a w konsekwencji na bardzo wysoką wartość DAU (daily active users), która w dniu finału mistrzostw przekroczyła 300 tys. graczy jednego dnia, ustanawiając nowy rekord dla tego tytułu. Widoczny w wynikach skokowy wzrost przychodów z projektów blockchain dotyczył BoomLand i związany był ze sprzedażą NFT na przełomie listopada i grudnia” – powiedział prezes Marcin Olejarz, cytowany w komunikacie.

BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.

Źródło: ISBnews

Idź do oryginalnego materiału