Warszawa, 06.02.2025 (ISBnews) – Przychody ze sprzedaży Grupy BoomBit wyniosły łącznie 20,01 mln zł w styczniu br., co oznacza wzrost o 8,1% m/m, podała spółka. Łączna liczba pobrań gier grupy wyniosła 20,3 mln.
“Przychody Grupy BoomBit w styczniu 2025 r. wyniosły 20 mln zł (+8,1% m/m), w tym 19,9 mln zł z gier mobilnych i 0,1 mln zł z projektów blockchain. Wydatki na user acquisition wzrosły do 11,5 mln zł (+22,8% m/m), a koszty prowizji platform zmniejszyły się do 1,4 mln zł (-22,4% m/m). Grupa miała 20,3 mln pobrań i 7,1 mln zł (-3,3% m/m) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform. Bez uwzględniania przychodów z projektów blockchain wynik ten wyniósł 7,0 mln zł (+9% m/m)” – czytamy w komunikacie.
W styczniu 2025 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były “Darts Club” (5,5 mln zł przychodów), “Hunt Royale” (2,7 mln zł) oraz “Downhill Race League” (1,4 mln zł), podano w materiale.
“W styczniu odnotowaliśmy wyższe przychody zarówno w przypadku gier Mid-Core, jak i Hyper-Casual, wzrosły również wydatki marketingowe w obu tych kategoriach. Kolejny miesiąc z rzędu motorem napędowym naszych wyników jest ‘Darts Club’, w przypadku którego obserwowaliśmy znaczący wzrost zainteresowania i wyników w trakcie Mistrzostw Świata w tej dyscyplinie. W styczniu gra osiągnęła historycznie najwyższy poziom DAU i spodziewamy się kontynuacji bardzo dobrych wyników tego tytułu także w lutym. Warto zauważyć, iż bardzo dobre wyniki pod względem osiągniętych przychodów zanotowały wydane w grudniu 2024 roku gry ‘Walk King – Race on Stairs’ i ‘Truck Transport Simulator’. Jak co roku, jesteśmy również beneficjentem polityki Google’a i zmniejszonych kosztów prowizji, dzięki czemu do przekroczenia pierwszego miliona USD wynoszą one 15% zamiast 30%, co widoczne jest przede wszystkim w przypadku gier Mid-Core” – powiedział prezes Marcin Olejarz, cytowany w komunikacie.
BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.
(ISBnews)