Lagardère Travel Retail stworzył nowy koncept handlowy

3 godzin temu

Lagardère Travel Retail w Polsce, we współpracy z Henkell Freixenet Polska, producentem m.in. win musujących Mionetto, stworzył nowy koncept handlowy na Lotnisku Chopina w Warszawie, Prosecco Bar.

– Tworzymy miejsca, które nie tylko wpisują się w potrzeby lotniska i pasażerów, ale podkreślają też filozofię marek, z którymi współpracujemy – mówi Dariusz Sinkiewicz, dyrektor zarządzający ds. handlowych i innowacji w Lagardère Travel Retail w Polsce.

Współpraca z producentami

Lagardère Travel Retail w Polsce od lat współpracuje z wieloma renomowanymi producentami, takimi jak CEDC, Cortez, LOTTE Wedel, czy Toruńskie Wódki Gatunkowe, tworząc unikalne linie produktowe oferujące najlepszej jakości produkty w wyjątkowych miejscach. Tym razem taka kooperacja zaowocowała zupełnie nowym konceptem barowym. Prosecco Bar, współtworzony z Henkell Freixenet Polska, producentem win musujących, harmonijnie łączy potrzeby operatora przestrzeni handlowej z oczekiwaniami klientów oraz strategicznym pozycjonowaniem marki Mionetto w przestrzeni lotniskowej.

Prosecco Bar znajduje się na Lotnisku Chopina, w strefie Schengen, tuż przy gate’ach. Został zaprojektowany w nowoczesny sposób, stanowiąc doskonały przykład elastycznego wykorzystania przestrzeni handlowej. Dzięki swojej nowatorskiej formie idealnie wkomponowuje się w przestrzeń terminala, zapewniając pasażerom łatwy dostęp oraz komfortowe miejsce do relaksu. Design lokalu nawiązuje do eleganckiej identyfikacji wizualnej marki Mionetto, łącząc drewniane elementy w czarnym i pomarańczowym kolorze, co nadaje lokalowi nowoczesny, ale jednocześnie przytulny charakter.

– Nasze partnerstwo z Henkell Freixenet udowadnia, iż tworzymy miejsca, które nie tylko wpisują się w potrzeby lotniska i pasażerów, ale podkreślają też filozofię marek, z którymi współpracujemy. Dzięki wieloletniemu, globalnemu doświadczeniu możemy skutecznie pozycjonować produkty naszych partnerów w prestiżowych lokalizacjach. Z drugiej strony zawsze jako priorytet traktujemy korzyści dla naszych klientów – dzięki tego typu strategicznym partnerstwom, możemy zaoferować im dostęp do wysokiej jakości, często unikalnych produktów, które odzwierciedlają polskie i międzynarodowe tradycje – podkreśla Dariusz Sinkiewicz.

Prosecco Bar

Menu Prosecco Baru obejmuje klasyczne pozycje od Mionetto, takie jak flagowe prosecco czy cavę, wyselekcjonowane wina, koktajle oraz napoje ready-to-drink. Ofertę uzupełniają również polskie likiery z oferty Henkell Freixenet, które podkreślają lokalny charakter miejsca. Dla pasażerów preferujących napoje bezalkoholowe dostępne są prosecco 0 proc. oraz moktajle, co pozwala na zaspokojenie zróżnicowanych potrzeb gości.

– Trudno wyobrazić sobie lepsze miejsce dla tego typu lokalu. Lotnisko to najczęściej początek mniejszej lub większej przygody: wylotu na wakacje czy na spotkanie biznesowe. Chcemy być częścią tego doświadczenia. Oferujemy wylatującym z Okęcia miejsce, w którym można usiąść, zrelaksować się, poczuć klimat nadchodzących wakacji… A wszystko to zgodnie z filozofią naszej firmy – „Celebruj życie!” – mówi Anna Sakalakis, Zastępca Dyrektora ds. Eksportu w firmie Henkell Freixenet Polska.

Prosecco Bar to kolejny lokal w nowoczesnej odsłonie handlowej, obok niedawno otwartych kawiarni So Coffee oraz nostalgicznego Bistro Okienko, który uzupełnia bogatą ofertę Lagardère Travel Retail na Lotnisku Chopina w Warszawie. Dzięki szerokiemu portfolio marek, takich jak Inmedio, So Coffee, Relay, Costa Coffee, 1Minute Smacznego! czy Aelia Duty Free, firma udowadnia, iż potrafi sprostać zmieniającym się trendom i wymaganiom rynku. Elastyczność w projektowaniu formatów handlowych pozwala producentom na skuteczne pozycjonowanie ich produktów, przy jednoczesnym maksymalizowaniu możliwości komercyjnych dla operatorów lotnisk i innych przestrzeni handlowych.

Idź do oryginalnego materiału