Levi’s z najwyższą dynamiką sprzedaży od lat

4 godzin temu

Firma Levi Strauss & Co. osiągnęła w trzecim kwartale 2024 r. przychody netto w wysokości 1,5 mld USD. To wynik na takim samym poziomie jak w analogicznym okresie roku poprzedniego. Licząc po stałych kursach walut, przychody wzrosły o 2 proc. W trzecim kwartale spółka odnotowała rekordowy poziom marże brutto na poziomie 60 proc.

– Fundamenty naszej działalności są coraz mocniejsze. Marka Levi’s zanotowała w trzecim kwartale wzrost sprzedaży na poziomie 5 proc. To znaczne przyspieszenie w porównaniu z pierwszym półroczem i najwyższy wzrost przychodów od dwóch lat. Robimy postępy w realizacji naszych strategicznych planów – w tym dwucyfrowego wzrostu w naszym biznesie sprzedaży bezpośredniej do konsumentów. Jesteśmy również zadowoleni z pozytywnych wyników osiągniętych w USA i Europie – powiedziała Michelle Gass, prezes i dyrektor generalny LS&Co. – W kolejnych kwartałach zamierzamy skoncentrować się na dalszym wzmacnianiu marki Levi’s, czego przykładem jest nasza nowa kampania z Beyoncé i innowacyjna seria produktów zaprojektowany w celu budowania dynamiki wśród naszych fanów na całym świecie – dodał Michelle Gass.

Spółka rozważa także sprzedaż maki Dockers i chce skoncentrować się na działalności B2C.

Globalna marka Levi’s

Marka Levi’s jest jednym z najbardziej znanych producentów odzieży denimowej na świecie. To uosobienie amerykańskiego stylu – klasycznego i swobodnego. Od czasu ich wynalezienia przez Levi Straussa w 1873 roku, dżinsy Levi’s stały się najbardziej rozpoznawalnymi spodniami na świecie. Wybór odzieży denimowej i akcesoriów tej marki dostępny jest w ok. 120 krajach. W Polsce firma posiada sieć ok. 25 sklepów.

Idź do oryginalnego materiału