Levi Strauss & Co. odnotowuje silny wzrost w trzecim kwartale

3 tygodni temu

Levi Strauss & Co. ogłosiło wyniki finansowe za trzeci kwartał zakończony 31 sierpnia 2025 r. W badanym okresie przychody netto w ujęciu raportowanym i organicznym wzrosły w porównaniu z trzecim kwartałem 2024 r. o 7 proc. i wyniosły 1,5 mld dolarów.

W obu Amerykach przychody netto wzrosły o 6 proc. w ujęciu raportowanym i o 7 proc. w ujęciu organicznym. Sprzedaż w Stanach Zjednoczonych wzrosła o 3 proc. w ujęciu organicznym.

W Europie przychody netto wzrosły o 5 proc. w ujęciu raportowanym i o 3 proc. w ujęciu organicznym. W Azji przychody netto wzrosły o 12 proc. w ujęciu raportowanym i organicznym.

Kanał DTC zyskuje na znaczeniu

Przychody netto kanału DTC (Direct-to-Consumer) wzrosły o 11 proc. w ujęciu raportowanym i o 9 proc. w ujęciu organicznym. Wzrost DTC w ujęciu organicznym odzwierciedlał 7 proc. wzrost w USA, 4 proc. wzrost w Europie i 14 proc. wzrost w Azji. Przychody netto z e-commerce wzrosły o 18 proc. w ujęciu raportowanym i o 16 proc. w ujęciu organicznym. DTC stanowiło 46 proc. całkowitych przychodów netto w trzecim kwartale. Przychody netto z hurtu wzrosły o 3 proc. w ujęciu raportowanym i o 5 proc. w ujęciu organicznym.

– Skoncentrowanie się na sprzedaży bezpośredniej pozwoliło nam kolejny kwartał z rzędu osiągnąć mocne wyniki finansowe. Dzięki sile we wszystkich kanałach, segmentach i kategoriach podnosimy naszą prognozę na cały rok i jesteśmy dobrze przygotowani na sezon świąteczny. Chociaż otoczenie makro pozostaje złożone, spójność naszych wyników i elastyczność operacyjna daje mi pewność, iż osiągniemy trwały, rentowny wzrost w 2026 r. i później – komentuje Michelle Gass, prezes i dyrektor generalny Levi Strauss & Co.

– Dzięki czterem kolejnym kwartałom wysokiego jednocyfrowego wzrostu i rekordowym marżom brutto, napędzanym naszym skupieniem się na rentowności w całej organizacji, podnosimy nasze oczekiwania dotyczące przychodów na cały rok – dodaje Harmit Singh, dyrektor finansowy i ds. wzrostu Levi Strauss & Co.

Idź do oryginalnego materiału