Lidl debiutuje w nowym kanale społecznościowym

3 miesięcy temu

TikTok to prawdziwa kopalnia internetowej rozrywki, która każdego dnia przyciąga miliony użytkowników z całego świata. Od viralowych filmików, przez taneczne wyzwania, aż po kreatywne tutoriale – platforma stała się centrum trendów, wyszukiwarką i miejscem, gdzie każdy może poczuć się jak gwiazda.

Jak sobota, to tylko do Lidla. Chyba nie wyobrażaliście sobie lepszego dnia na lidlowy debiut na TikToku? W sobotę, 3 sierpnia, Lidl Polska dołączył do społeczności platformy od dzisiaj sieć, z pomocą topowych influencerów, będzie bawić, informować i inspirować na zupełnie nowym poziomie.

Co będzie można zobaczyć na TikToku Lidl Polska? Na platformie regularnie będą pojawiać się treści promujące ofertę dostępną w sklepach sieci, m.in. Tygodnie Tematyczne, a także content inspirowany przepisami Kuchni Lidla. Nie zabraknie również szerokiej gamy filmów komediowych, które sprawią, iż uśmiech nie będzie schodził nam z twarzy. Użytkownicy TikToka mogą być przygotowani na porządną dawkę pomysłów, humoru, inspiracji, smaków i niespodzianek.

Marta i Miłosz nowymi „pracownikami” Lidla

TikTok to platforma, która potrzebuje ludzi, którzy potrafią błyszczeć i podbijać serca widzów. Ale co tak naprawdę sprawia, iż niektóre filmiki zdobywają miliony wyświetleń, a inne giną w czeluściach Internetu? Klucz do sukcesu jest prosty – charyzma. To właśnie te cechy zainspirowały Lidl Polska do nawiązania wyjątkowej współpracy z Martą Zgutczyńską i Miłoszem Muziołem, którzy od soboty, 3 sierpnia, oficjalnie stali się „pracownikami” Lidla.

Marta Zgutczyńska, znana na TikToku jako @zguta, to aktorka i standuperka, która zdobyła serca widzów rolą ekspedientki jednej z sieci dyskontów. Jej kreacja była tak przekonująca, iż wielu uwierzyło, iż naprawdę tam pracuje! Teraz fani mogą zobaczyć ją w nowej odsłonie – pracownicy sklepu Lidl. Będzie jej towarzyszył Miłosz Muzioł (@milosz_muziol), utalentowany tiktoker, którego popularność rośnie w zawrotnym tempie. Razem stworzą dynamiczny duet, który sprawi, iż zakupy w sklepach Lidl Polska będą nie tylko korzystne, ale i pełne humoru, a scrollowanie treści w aplikacji stanie się jeszcze przyjemniejsze.

Idź do oryginalnego materiału