Warszawa, 17.02.2025 (ISBnews) – Lidl Polska osiągnął ponad 7-procentowy wzrost obrotu porównywalnego like4like (LfL) w IV kw. 2024 r., podała spółka.
“Jesteśmy dumni, iż przez cztery kolejne kwartały 2024 roku obroty Lidl Polska nieustannie się rozwijały, a nasz obrót porównywalny like4like stale rósł. Nasze wyniki finansowe potwierdzają, iż obrana przez nas strategia oferowania niskich, równych cen i budowania zaufania klientów okazała się skuteczna. Gwarantuję, iż w przyszłości przez cały czas będziemy oddani naszym podstawowym wartościom: zadowoleniu klienta, uczciwości i transparentności. Planujemy dalsze inwestycje w pracowników, sklepy i lokalne społeczności. Jestem przekonany, iż nasze działania przyniosą kolejne sukcesy sieci Lidl Polska” – powiedział CFO Lidl Polska Michał Nowaczyk, cytowany w komunikacie.
Lidl Polska działa od 22 lat. Posiada ponad 900 sklepów ulokowanych w całym kraju. Sieć Lidl Polska zatrudnia w tej chwili blisko 27 tys. osób.
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA.
(ISBnews)